BadBoys
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


BadBoys forum voor ikariam.nl wereld Epsilon.
 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 verzoek tot lidmaatschap BB door Ban Ki-Moon

Ga naar beneden 
AuteurBericht
tekort
Gast




verzoek tot lidmaatschap BB door Ban Ki-Moon Empty
BerichtOnderwerp: verzoek tot lidmaatschap BB door Ban Ki-Moon   verzoek tot lidmaatschap BB door Ban Ki-Moon Emptyza 9 okt - 5:12

dat vakje achter gebruikersnaam is te kort om mijn ingame naam in te kunnen zetten Sad gelukkig bied mij dat de mogelijkheid om iets anders in de titel te zetten dan 'aanvraag', want wat zou het anders moeten zijn op dit deel van jullie forum Surprised

maar back to the point. als leider van de iets kleinere alliantie VoW heb ik de indruk dat de meeste actie aan mijn neus voorbij gaat hier op epsilon en ik denk dat BB die actie juist heel goed weet te vinden/veroorzaken. ik ben dan ook al bezig met het regelen van mijn opvolging binnen VoW en vroeg mij af of jullie nu of in de toekomst een plek voor mij hebben?

als ik op jullie externe pagina lees waaraan je een Badboy kunt herkennen denk ik dat het over mij gaat.
4 van mijn 6 steden liggen erg centraal, nl het middelste eiland en de 3 daarnaast. daar heb ik ook veel van jullie als buur.
verder zou ik nog eindeloos veel goede eigenschappen van mij op kunnen noemen, maar dat lijkt zo zelfingenomen. daarom lijkt het me beter om te zeggen: iemand nog vragen? vragen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Mirento

Mirento


Man Aantal berichten : 269
Geboortedatum : 19-04-77
Registratiedatum : 28-07-10
Leeftijd : 47

verzoek tot lidmaatschap BB door Ban Ki-Moon Empty
BerichtOnderwerp: Re: verzoek tot lidmaatschap BB door Ban Ki-Moon   verzoek tot lidmaatschap BB door Ban Ki-Moon Emptyza 9 okt - 5:50

Zou ik je pincode mogen ?
Bier of Fris ?
Yoghurt of melk ?
Vroeg wakker worden of Laat naar bed ?
Oorlog of Vrede ?
BB of Vow ?
Gekookte ei of een rauw ei ?
Veel liefde geen geld of geen liefde en omkomen van het geld ?
Wie is er het bad-st ?
Boys of Girls ?

Genoeg voor nou Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
bankimoo
Gast




verzoek tot lidmaatschap BB door Ban Ki-Moon Empty
BerichtOnderwerp: Re: verzoek tot lidmaatschap BB door Ban Ki-Moon   verzoek tot lidmaatschap BB door Ban Ki-Moon Emptyza 9 okt - 6:31

ik zie het al. ik ben erg onduidelijk geweest aangezien er direct al zoveel vragen zijn ik zal ze dan ook maar direct 1 voor 1 behandelen:)
-Zou ik je pincode mogen ?
jazeker mag dat. ik zou de laatste zijn die voor anderen gaat bepalen wat wel of niet mag.
-Bier of Fris ?
bier, lekker!
-Yoghurt of melk ?
melk, ik ben namelijk lactoseintolerant en van melk laat ik veeeel meer winden dan van yoghurt.
-Vroeg wakker worden of Laat naar bed ?
dat hangt er vanaf wat er op wereld epsilon te doen is.
-Oorlog of Vrede ?
op epsilon? oorlog, andere werelden kunnen me niet zoveel schelen.
-BB of Vow ?
politiek correct zou natuurlijk zijn om BB te zeggen, dus is het juiste antwoord VoW.
-Gekookte ei of een rauw ei ?
wat ik eet of wat ik ben? probeer je me nu te beledigen?! ik eet wel eens gekookte eieren.
-Veel liefde geen geld of geen liefde en omkomen van het geld ?
kan het niet allebei?
-Wie is er het bad-st ?
op epsilon? dat moeten we dus nog uitzoeken. in RL? Ban Ki-moon (dus met kleine letter m) dat is mijn gemene tweelingbroer, die probeert overal vrede te stichten, bah!
-Boys of Girls ?
doe mij maar girls, liefst zoveel mogelijk, die overal voor in zijn. goed dat dit de laatste vraag is want mijn gedachten dwalen af Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




verzoek tot lidmaatschap BB door Ban Ki-Moon Empty
BerichtOnderwerp: Re: verzoek tot lidmaatschap BB door Ban Ki-Moon   verzoek tot lidmaatschap BB door Ban Ki-Moon Emptyza 9 okt - 7:15

bounce Ik mis nogal wat vragen hoor.

wat is je leeftijd.
ben je vaak online.
wat doe je in je dagelijks leven.
vrijgezel of getrouwd/samenwonend.

wat staat er op je bankrekening.
wat verdien je. (waarschijnlijk meer dan je krijgt)

kan zo nog wel even doorgaan maar dan ontmoedig ik je misschien
Suspect

Terug naar boven Ga naar beneden
B.K. Moo
Gast




verzoek tot lidmaatschap BB door Ban Ki-Moon Empty
BerichtOnderwerp: Re: verzoek tot lidmaatschap BB door Ban Ki-Moon   verzoek tot lidmaatschap BB door Ban Ki-Moon Emptyza 9 okt - 18:41

nou die wil ik ook nog wel beantwoorden hoor, kyra. ik ben er zelfs speciaal zo vroeg voor opgestaan deze zondagochtend (of voor formule1)

wat is je leeftijd. 28
ben je vaak online. ja
wat doe je in je dagelijks leven. student
vrijgezel of getrouwd/samenwonend. vrijgezel

wat staat er op je bankrekening. geld natuurlijk, wat anders?
wat verdien je. (waarschijnlijk meer dan je krijgt) heb je zelf dus al beantwoord

p.s. hoe gaat het eigenlijk met die schaaklessen? wil dat al een beetje lukken? cyclops
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




verzoek tot lidmaatschap BB door Ban Ki-Moon Empty
BerichtOnderwerp: Re: verzoek tot lidmaatschap BB door Ban Ki-Moon   verzoek tot lidmaatschap BB door Ban Ki-Moon Emptyza 9 okt - 18:54

Crying or Very sad die schaaklessen schieten er een beetje bij in.

Krijg plunderlessen nu, eigenlijk lijken me die ook veel leuker.
En euhhh ik ben per ongeluk ook vroeg uit bed ivm de F1...wat een tijd he, dat ze geen rekening houden met de werkende mens die uit wil slapen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Banki M
Gast




verzoek tot lidmaatschap BB door Ban Ki-Moon Empty
BerichtOnderwerp: Re: verzoek tot lidmaatschap BB door Ban Ki-Moon   verzoek tot lidmaatschap BB door Ban Ki-Moon Emptyza 9 okt - 20:53

helemaal mee eens. is toch een kleine moeite om de GP van Japan een nachtrace te maken, zodat we hier in europa tenminste op schappelijke tijden voor de tv kunnen zitten. maar ja, dat heb je met die japanners he. die houden geen rekening met hun medemens No

maar goed ik maak er dan maar het beste van en ben vlak voor de race maar ff wat zwavel gaan halen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





verzoek tot lidmaatschap BB door Ban Ki-Moon Empty
BerichtOnderwerp: Re: verzoek tot lidmaatschap BB door Ban Ki-Moon   verzoek tot lidmaatschap BB door Ban Ki-Moon Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
verzoek tot lidmaatschap BB door Ban Ki-Moon
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Verzoek tot toelating

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
BadBoys :: Diplomatie :: Aanvraag doen (open topic)-
Ga naar: