BadBoys
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


BadBoys forum voor ikariam.nl wereld Epsilon.
 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Ben ik ondeugend genoeg voor jullie?

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Jeremy
Gast




Ben ik ondeugend genoeg voor jullie? Empty
BerichtOnderwerp: Ben ik ondeugend genoeg voor jullie?   Ben ik ondeugend genoeg voor jullie? Emptyma 18 okt - 6:19


Hola damen und herren,

Ik ben Jeremy (Strangefolk), 18, euvel meesterbrein en ontzettend sexy.
Sinds een klein weekje weer begonnen, en zoek vooral wat handelspartners vechtmaatjes pyromaantjes waarmee ik steden van irritante spelers/boerdereien/aardige spelers kan affakkelen.
Ervaring met ikariam heb ik al, hoewel het grotendeels van voor de 3.0 update is. Toen was ik generaal van The Big Hades (meestal rond de 8e plaats). Heb tevens even bij DeNol in een alli gezeten toen ik n vriend bijsprong bij n oorlogje.

Hebben jullie een leuk onderwerp/vragen waarover ik dit topic vol mag spammen, of zal ik in het wilde weg beginnen te spuien?

x
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Ben ik ondeugend genoeg voor jullie? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben ik ondeugend genoeg voor jullie?   Ben ik ondeugend genoeg voor jullie? Emptyma 18 okt - 7:21

Hey Jeremy,

Je bent nog een beetje een ukkie, zij het dat je genoeg ervaring, hersencapaciteit, rockgehalte en feeling voor onze gameplay bezit. We zitten momenteel vol en laten slechts uitzonderlijke spelers toe tot de alliantie. Het is wat voorbarig, maar ik denk dat je beter op zoek kan gaan naar een andere alliantie en ons eens flink lastig moet gaan vallen.
Spammen mag altijd, hier in dit gedeelte. Doe je ding, spam in het rondte en wie weet raak je een snaar bij iemand, die daardoor een topic opent om te pleiten voor jouw deelname.

Groet,
Je heimatgenoot
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy
Gast




Ben ik ondeugend genoeg voor jullie? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben ik ondeugend genoeg voor jullie?   Ben ik ondeugend genoeg voor jullie? Emptyma 18 okt - 9:36

Maar ik BEN uitzonderlijk Embarassed en ik had gehoopt dat jij en Naira en evt andere oude bekenden een goed woordje voor me zouden willen doen ^^

Alhoewel ik het apprecieer dat je vindt dat ik genoeg ervaring, hersencapaciteit, rockgehalte en feeling voor jullie gameplay bezit! Dat kan ik nu natuurlijk niet genoeg benadrukken Wink
Hoop verder natuurlijk snel door te groeien, maar op het gemiddelde van jullie Bad Boys komen gaat natuurlijk nog een paar weekjes duren. En ik dacht op de allipagina staat toch niets over een puntenlimiet dus ik kan het in ieder geval proberen Smile

Ik zou graag bij jullie willen horen omdat:
Jullie ouder dan 13 zijn, cool zijn ende mij gewoon erg chill lijken.

Verder wilde ik nog even benadrukken dat DeNol zegt dat ik genoeg ervaring, hersencapaciteit, rockgehalte en feeling voor jullie gameplay bezit!

Over mezelf: Ik studeer in Nijmegen, 1ejaars Biomedische Wetenschappen. Vorig jaar een jaartje in Delft gestudeerd maar was het niet voor mij. Doe daarnaast veel aan muziek (basgitaar, piano, zang en natuurlijk veel luisteren). Ik houd verder van lacrosse, mijn zusje irriteren, koken (ja echt!), uitgaan, feesten, uitslapen, mijn zusje irriteren en casual gaming. Dingen waar ik niet van houd zijn onder andere saaie practica op de uni, gekoppeld worden, het ov, mijn stiefmoeder, stofzuigen (of van de bank af komen for that matter) en mijn zusje. Iets wat ik gewoonweg haat zijn die irritante Jamba klote ringtone reclames. Als je nu nog steeds de illusie hebt dat ik interessant mag je van mij vragen stellen.

I’m outta spam-inspiratie, dus nadat ik heb gezegd dat ik wil benadrukken wat DeNol heeft gezegd, hoop ik dat jullie mij een potentiele toffe gozer vinden en dat ik bij iemand een snaar heb geraakt.

Next up: Het belang van een 29e lid in een geweldige alli!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Ben ik ondeugend genoeg voor jullie? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben ik ondeugend genoeg voor jullie?   Ben ik ondeugend genoeg voor jullie? Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ben ik ondeugend genoeg voor jullie?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
BadBoys :: Diplomatie :: Aanvraag doen (open topic)-
Ga naar: