BadBoys
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


BadBoys forum voor ikariam.nl wereld Epsilon.
 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 aanvraag van Sander

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Sander1
Gast




aanvraag van Sander Empty
BerichtOnderwerp: aanvraag van Sander   aanvraag van Sander Emptyvr 19 nov - 6:00

hallo
Mag ik bij jullie in de alliantie?
Ik ben meestal wel 3 keer per dag online.
Ik heb vergeleken met mijn totaal score een groot leger (3600-3700 generalen) dat is zo'n beetje de 200 plaats en mijn totale score is zo'n beetje de 300 plaats.
Ik speel al twee jaar ikariam op delta.

Op Delta zit ik bij de alliantie Praetorians (PT).
Ik heb daar bijna 300.000 punten en normaal 8000-10000 generalen punten maar doordat ik veel (alliantie) oorlogen voeren is het ook vaak minder.

Ik zit momenteel in troya als diplomaat.
In troya vindt ik het wat saai worden, op 1 na heeft niemand van mijn alliantie de helft van mijn generalen score, daardoor worden hier ook geen echte alliantie aanvallen gedaan.
In troya heb ik 5 keer de gemiddelde score net als 2 anderen. De rest heeft niet hoger dan 20000 totaal score.
Dus ik wil graag naar een betere alliantie waar ik ook beter in kan groeien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Duma

Duma


Vrouw Aantal berichten : 535
Geboortedatum : 19-09-81
Registratiedatum : 18-06-10
Leeftijd : 42

aanvraag van Sander Empty
BerichtOnderwerp: Re: aanvraag van Sander   aanvraag van Sander Emptyvr 19 nov - 10:45

Hoi Sander,

Ik had het al een beetje uitgelegd, maar doe het voor de zekerheid nog eens.
Ik zet een poll op en dan krijgen de badboys twee dagen de tijd om te stemmen over jou aantreden. Daarna zal ik zo snel mogelijk contact met je opnemen en je laten weten wat het besluit is.

Je mag ondertussen hier het forum vol spammen met van alles en nog wat. Tevens krijgen de BB-ers de kans om je het hemd van het lijf te vragen.

Grtzzz Duma
Terug naar boven Ga naar beneden
 
aanvraag van Sander
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» aanvraag
» aanvraag
» aanvraag
» Aanvraag Lootje
» Aanvraag BB

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
BadBoys :: Diplomatie :: Aanvraag doen (open topic)-
Ga naar: