BadBoys
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


BadBoys forum voor ikariam.nl wereld Epsilon.
 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Stiekem even gluren...

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Ernie
Gast




Stiekem even gluren... Empty
BerichtOnderwerp: Stiekem even gluren...   Stiekem even gluren... Emptywo 8 dec - 22:54

Nadat Catje een aanvraag voor lidmaatschap had gedaan bij ons moest ik wel even checken of ze geschikt was voor CoVi. Een beetje snuffelen in het gastenboek om een indruk te krijgen van het karakter van BB is daarbij essentieel. Er moet dan nog wel veel veranderen, want Catje moet van een aggressieve bloeddorstige oncontroleerbare speler omgetoverd worden in een lief, onschuldig altijd vriendelijke CoVi speler. Ik ben goed, maar ik weet niet of ik ZO goed ben dat het me gaat lukken. Maar als je nog altijd lid wil worden, zal ik m'n best doen.

Nu even zonder geinen, leuk dat jullie een gastenboek hebben. Kan ik naast de PM, de agora en het forum ook nog hier onzin neerzetten. Very Happy
Hoe is het verder met de BadBoys? Zie wel zo nu en dan wat leuke gevechtjes op het forum staan, dus ga lekker door zou ik zeggen. Wink

Met vriendelijke groet,

Ernie
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Stiekem even gluren... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stiekem even gluren...   Stiekem even gluren... Emptywo 8 dec - 23:03

Goh Ernie,

Wat dacht je, Catje schrijft een berichtje op ons forum dan moet ik er ook maar aan gaan geloven??
Hahahaha.
Leuk je hier te treffen, het is weer eens wat anders als op de angora Wink
En bedankt voor de complimenten Razz

Greetzzzz Catje
Terug naar boven Ga naar beneden
Ernie
Gast




Stiekem even gluren... Empty
BerichtOnderwerp: Even stiekem gluren...   Stiekem even gluren... Emptydo 9 dec - 0:53

Haha wederzijdse spam he. Very Happy Anders moet de angora er ook steeds aan geloven en Ikariam kan dat vast niet aan. :p
Terug naar boven Ga naar beneden
wammaximus
Admin
wammaximus


Man Aantal berichten : 1493
Registratiedatum : 15-06-10

Stiekem even gluren... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stiekem even gluren...   Stiekem even gluren... Emptydo 9 dec - 1:06

Daar is deze sectie ook voor Ernie Wink

Dus SPAM je rot het kan en mag allemaal hier...
Terug naar boven Ga naar beneden
https://badboys.actieforum.com
Duma

Duma


Vrouw Aantal berichten : 535
Geboortedatum : 19-09-81
Registratiedatum : 18-06-10
Leeftijd : 42

Stiekem even gluren... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stiekem even gluren...   Stiekem even gluren... Emptydo 9 dec - 9:39

Welkom Ernie en leef je uit met spammen hier zou ik zeggen Razz!
Daar zijn wij ook goed in en hebben we veel lol in Wink

Enne nog bedankt voor: Ladyhawk, Chim1aap, Duma, Quibus: zie ik gewoon vaak op het forum nuttige antwoorden posten.
Ik moet toch ergens laten zien, dat ik nog een beetje verstand in mn dakpan heb zitten Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
gnagna
Gast




Stiekem even gluren... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stiekem even gluren...   Stiekem even gluren... Emptydo 30 dec - 12:28

..
..
Leuk je hier te treffen, het is weer eens wat anders als op de angora Wink

lol...


agora... :Agora (Oud-Grieks: ἀγορά) was de marktplaats en het hart van een polis in Hellas, zoals de Agora van Athene in de 5e eeuw v.Chr.

angora is een wolsoort van een geit en een merk kat of een konijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Stiekem even gluren... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stiekem even gluren...   Stiekem even gluren... Emptydo 30 dec - 20:33

Wat dacht je, laat ik eens precies opzoeken wat het verschil is tussen agora en angora hahahahahaha
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Stiekem even gluren... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stiekem even gluren...   Stiekem even gluren... Emptyma 3 jan - 6:32

maar bedoelen ze dan in ikariam agora of angora?
in ikariam typ ik namelijk geregeld een hoop onzin op de agora die door iedereen in mijn directe omgeving gelezen kan worden. op een marktplaats kun je niet typen maar met een spuitbus met verf zet je er wel gemakkelijk een tekst op die door iedereeen die in de buurt komt gelezen kan worden. datzelfde geldt natuurlijk voor de wol van een geit en voor een kat of een konijn confused
Terug naar boven Ga naar beneden
Ernie
Gast




Stiekem even gluren... Empty
BerichtOnderwerp: Jaja... tis een tijdje geleden alweer!   Stiekem even gluren... Emptywo 5 jan - 8:20

Zoals de titel al aangeeft, het is lang geleden dat ik hier ben geweest. Catje zat weer eens te zeuren (let op: grapje) over dat CoVi geen gastenboek had, maar dat hoeft toch helemaal niet? Jullie hebben er toch één voor ons allemaal? Very Happy Ik zal stefanb wel een doorverwijslink laten plaatsen op ons forum. Laughing

@Duma: het mocht wel een keer gezegd worden toch, dat je ook nuttige dingen kunt posten Wink

@Wammaximus: dank je. Zal ik Loke ook even de link van dit gastenboek doen? Dan weet je zeker dat je wat te lezen houdt Laughing

@gnagna: op de agora is het altijd gezellig nietwaar?

@Ban Ki-Moon: hebben jouw bewoners geen lekkere warme truien, sokken, wanten, mutsen, onderbroeken (jeuk jeuk) gemaakt van angora wol? En met Kerst niet toevallig een lekker stukje angora gegeten? Of in je schuilplaatsen een angora om op muizen te jagen? Angora is dus al met al heel nuttig... jammer dat we een agora hebben ipv angora's Sad.

Nou... dat is wel weer even genoeg gespamd hier voor de komende maanden! haha Cool

Met een vriendelijk groet van,

Ernie
Terug naar boven Ga naar beneden
wammaximus
Admin
wammaximus


Man Aantal berichten : 1493
Registratiedatum : 15-06-10

Stiekem even gluren... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stiekem even gluren...   Stiekem even gluren... Emptywo 5 jan - 21:40

Ernie Loke zit bij mij op Delta in de ally dus ik ken zijn SPAM gedrag maar al te goed affraid ... dus laat maar weg die link.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://badboys.actieforum.com
Ernie
Gast




Stiekem even gluren... Empty
BerichtOnderwerp: gluren, deel 2   Stiekem even gluren... Emptydo 6 jan - 4:35

Haha nice! Laughing Elke keer dat je inlogt een inbox vol spam? bounce Oké, dat is misschien een beetje overdreven, het zal vast wel meevallen met mr. Loke Rolling Eyes
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Stiekem even gluren... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stiekem even gluren...   Stiekem even gluren... Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Stiekem even gluren...
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
BadBoys :: Diplomatie :: Gastenboek (open topic)-
Ga naar: