BadBoys
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


BadBoys forum voor ikariam.nl wereld Epsilon.
 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 aanvraag Lan_Man

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Lan_Man
Gast




aanvraag Lan_Man Empty
BerichtOnderwerp: aanvraag Lan_Man   aanvraag Lan_Man Emptydi 25 jan - 3:44

Hallo, ik heb begrepen van Ban Ki-Moon dat jullie vol zitten en stemmingen houden.
Ik en een kamaraad (Bambeer) zitten moneteel bij de Ally EFE en dat bevalt TOTAAL NIET!

de helft is inactief, reageerd niet op vragen.. op een forum wordt nooit gekeken.. kortom.. niet een ally om trots op te zijn.. ik wordt zelfs gevraagd minder te plunderen omdat dat wel eens ruzie zou kunnen geven met een andere ally.. ik heb begrepen dat bij jullie lekker knokken voorop staat! dat is iets waar ik in ieder geval dit spel ook voor speel! beetje jammer dat ik nog redelijk wat moet onderzoeken alvorens ik een mooi legertje kan opzetten.. op het moment hou ik me vooral bezig met de economie goed draaiende te houden en snel veel toegaang te hebben tot veel grondstoffen! ben bezig met realisatie van mijn 7e kolonie (met nu 53k punten) ik speel ika nog niet zo heel lang maar vind het wel ontzettend leuk, ik studeer nog en heb daardoor met enige regelmaat tijd om even gauw online te kijken. ik check ika gem. 4x per dag (minimaal 1 maal). Ik hoop dat jullie een boel goede vragen hebben voor mij want ik zou niet weten wat ik jullie kan vertellen.. hooguit dat ik niet van zweepjes hou Wink

stel maar vragen! ik ben benieuwd of ik (en misschien Bambeer) in jullie ally zou passen.

groeten Germar
Terug naar boven Ga naar beneden
Bambeer
Gast




aanvraag Lan_Man Empty
BerichtOnderwerp: Re: aanvraag Lan_Man   aanvraag Lan_Man Emptydi 25 jan - 4:03

Hallo mensen,

Ik Bambeer, waar lan_man het net over had, ondersteun het hele verhaal.
De EFE is eigenlijk weinig waard, en ze vragen of je je gedeisd houdt ivm met problemen voor de rest van de alliantie.
Zelf ben ik nu mijn economie en m'n leger aan het uitbreiden, ik heb gister mijn 6de kolonie veroorloofd.
en ben hard bezig om mijn grondstof toevoer te vergroten en dan te gaan kijken naar mijn 7de kolonie.

Op het moment heb ik 40k aan punten, ben minimaal 5x per dag online (een redelijke addict).
Ik hoop dat Lan_man en ik(Bambeer) reactie krijgen.

Groetjes

Patrick
Terug naar boven Ga naar beneden
Duma

Duma


Vrouw Aantal berichten : 535
Geboortedatum : 19-09-81
Registratiedatum : 18-06-10
Leeftijd : 42

aanvraag Lan_Man Empty
BerichtOnderwerp: Re: aanvraag Lan_Man   aanvraag Lan_Man Emptydi 25 jan - 8:18

Ik ga een poll opzetten voor jullie en dan horen jullie over 2 a 3 dagen een reactie.

Beetje jammer dat jullie niet van zweepjes houden GRRRR

Daarnaast
Waar zitten jullie steden?
Wat zijn jullie aanvals/verdedigingspunten?
Wat verwachten jullie van BB?

Grtzzz Duma
Terug naar boven Ga naar beneden
Lan_Man
Gast




aanvraag Lan_Man Empty
BerichtOnderwerp: Re: aanvraag Lan_Man   aanvraag Lan_Man Emptydi 25 jan - 11:08

aanval/verdediging is nog niet hoog, maar de wil om die te laten stijgen is er wel! we zitten allebei in de regio 67:49 (daar zitten Ban Ki-Moon en ex RipmasterD in de buurt)

wat ik verwacht.. een ally die wel met z'n allen durft aan te vallen.. die veel lol beleefd aan het spelen en die 'samen' 1 front vormen! ikzelf ben in aanraking gekomen door een bekende met dit spel (op gamma bijna 2mil punten) en had het idee dat het vooral om te beginnen op epsilon wat beter is (tegenstanders zijn hier nu eenmaal wat kleiner). ik heb begrepen dat de kans klein is om toe te treden, omdat jullie vol zitten. maar ik kan mij in jullie omschrijving van de ally het beste herkennen van alles hier in mijn omgeving.. alleen heb ik momenteel nog niet de middelen om veel te doen op militair gebied. zoals ik al eerder noemde heb ik wel de wil om zo snel mogelijk door te groeien tot een niveau waarop ik lekker meer kan knokken met de rest.. en het puntje doneren.. naast dat jullie het zeggen is ook te zien dat jullie leden doneren.. wat toch wel een crusiaal punt is van een goede economie om daarop een militaire tak te laten draaien!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





aanvraag Lan_Man Empty
BerichtOnderwerp: Re: aanvraag Lan_Man   aanvraag Lan_Man Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
aanvraag Lan_Man
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» aanvraag
» aanvraag
» aanvraag
» Aanvraag Lootje
» Aanvraag BB

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
BadBoys :: Diplomatie :: Aanvraag doen (open topic)-
Ga naar: