BadBoys
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


BadBoys forum voor ikariam.nl wereld Epsilon.
 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Aanvraag king leonardus, hopen maar :P

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
King Leo
Gast




Aanvraag king leonardus, hopen maar :P Empty
BerichtOnderwerp: Aanvraag king leonardus, hopen maar :P   Aanvraag king leonardus, hopen maar :P Emptydi 8 feb - 1:20

Hallo BB,

Bij deze wil ik het toch proberen ook al zitten jullie vol...

Jullie weten waarschijnlijk wel dat ik aanvallend ben, alleen ben ik nu aan mijn stadhuizen aan het werken om groter leger te maken, en makkelijker te kunnen aanvallen.
Nu vragen jullie misschien waarom weg bij D-R.
Heel simpel, zoals jullie weten is er afgelopen week weer een gevecht geweest. Ik vond dat een erg onervaren gevecht van D-R, ze kwamen in 1 keer het gevecht binnen zonder andere steden te bezetten of een garnizoensrecht te vragen. En D-R heeft bijna heel TDW aangetrokken, wat toch een handelende alliantie is, daardoor verdwijnt de hele aanval aan de kant van D-R.
Nu wil ik graag een echte ervaren alliantie joinen. Waar ik wel op kan vertrouwen.

Nu wat over mijzelf, schijnt ook belangrijk te zijn tongue.
Ik ben King Leonardus, of Marc. Ben 18 jaar, zit nog op school helaaaaaaaaaaas Razz
Dat wil niet zeggen dat ik nooit of weinig online ben want onder schooltijd ben ik gewoon online (student ICT), ook dan plunder ik gewoon en doe ik m'n ding op ikariam.

Tja, studenten ICT schijnen weinig humor te hebben en van die nerdjes te zijn. Sad, nou dat ben ik niet, ik ben absoluut geen nerd en ga liever vrijuit. Heb echt een genoeg dosis humor bij me. bounce

Verder ben ik een aanvallende speler, maar ben nu aan mijn leger aan het werken, is namelijk gesloopt, normaal zit ik rond de 4500 generale, maar dat wil ik nu echt omhoog halen. Dat doe ik dmv mijn stadhuizen te uppen, en zodra m'n nieuwste stadje op orde is plant ik gelijk een nieuwe stad op een marmer eiland zodat ik harder groei en makkelijker kan bouwen.
Heb op dit moment 2 barrakken. En zwavel vol aanstaan.

Over zweepjes, en tegenwoordig ook deegrollers tja, wat moet ik ervan vinden.
Ik moet het maar ervaren, maar ik houd er wel van, vooral als er echt hard geslagen mee wordt Very Happy cheers

Verder stel jullie vragen maar en ik doe m'n best om te antwoorden, verder hoop ik op een goede afloop.

En nog excuses voor mijn ongepaste gedrag richting sommige leden, jullie zijn een sterke alliantie met een goede heerschap over de wereld.
Dit spel moet gespeeld worden zoals het gespeeld moet worden, en dat is hard.

Mvg,
King leonardus
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Aanvraag king leonardus, hopen maar :P Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraag king leonardus, hopen maar :P   Aanvraag king leonardus, hopen maar :P Emptydi 8 feb - 2:13

https://badboys.actieforum.com/t351-aanvraag-king-leonardus

je bent ieder geval een doorzetter, dat siert je.Nou je weet dan vast nog wel hoe de procedure in zijn werk gaat he:) bedankt voor je aanvraag zover..

mvg geenidee(vandaag dan)
Terug naar boven Ga naar beneden
King Leo
Gast




Aanvraag king leonardus, hopen maar :P Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraag king leonardus, hopen maar :P   Aanvraag king leonardus, hopen maar :P Emptydi 8 feb - 2:36

hee rip Very Happy

Dank je voor compliment. En ik weet hoe het hier met de stem procedure gaat. Very Happy

Nog ff mijn steden die ik vergeten was te melden:

overpowered [49;52] marmer
hijacked [48;54] wijn
assasination [48;55] zwavel
rejection [43;47] marmer
splattered [46;52] kristal
pummeled [45;53] wijn

Deze liggen toch redelijk bij jullie in de buurt Very Happy.

Zoals sommige misschien zullen weten zijn dit allemaal termen uit Halo Reach.
Ik ben daar een heel groot fan van.

Tja, ik mag SPAMMEN Very Happy:D Spam For Life SFL.

cyclops cyclops What a Face clown

heb nu 144.000 punten, niet heel erg veel Sad..
Maarja dat geeft wel aan dat ik geen bob de bouwer ben Very Happy.
Ik heb het niet zo met bob de bouwer, al vanaf mijn kleine jaartjes Smile Laughing Razz

generale zoals eerder gezegd ben ik omhoog aan het werken naar de 6500 wil ik halen, minimaal en als dat kan natuurlijk veeeeeeeeeeel meer.
nu is mijn generale nog maar 2500..

Wat valt er nog meer te zeggen... ff denken

denkdenkdenkdenkdenkdenk cheers tongue

aanvallend ingesteld, en voorderest zit ik hier wel goed en ga ik
denkendenkdenken

Gr
King leo
Terug naar boven Ga naar beneden
wammaximus
Admin
wammaximus


Man Aantal berichten : 1493
Registratiedatum : 15-06-10

Aanvraag king leonardus, hopen maar :P Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraag king leonardus, hopen maar :P   Aanvraag king leonardus, hopen maar :P Emptydi 8 feb - 3:40

Leo,

Bedankt voor je aanvraag dat je vaak bent aangevallen kan ook als een pre werken bij ons. We hebben het liefst mensen die niet opgeven en zelfs ICT hebben we geen hekel aan ... daar zitten er hier nog een paar van alleen hebben die geen humor dan Razz .. gelukkig jij wel.

Ik ben wel eerlijk, aangezien we al vol zitten is de kans wel klein, maar we nemen je aanvraag iig in behandeling ... tussentijds SPAM ze hier What a Face
Terug naar boven Ga naar beneden
https://badboys.actieforum.com
King Leo
Gast




Aanvraag king leonardus, hopen maar :P Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraag king leonardus, hopen maar :P   Aanvraag king leonardus, hopen maar :P Emptydi 8 feb - 3:50

Wammieeeeeeee Razz Very Happy

Het wordt nog es een computer clubje, Evil or Very Mad tongue Razz , naaah, laten we dat maar niet doen.

ik ben net langs geweest bij question mark, 20k hout en 4,3 k wijn rijker Smile, maar helaas geen leger.
najah, hij is wel mooi farm.

ik heb nog geen vraag over zweepjes gekregen Razz
Die blijft lang uit zeg. pig afro
voel ik mij toch nog een beetje veilig.

I come back soon Arrow
Terug naar boven Ga naar beneden
King leo
Gast




Aanvraag king leonardus, hopen maar :P Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraag king leonardus, hopen maar :P   Aanvraag king leonardus, hopen maar :P Emptydi 8 feb - 3:58

Arrow Next chapter

Ben voorderest volledig nederlands hoor Razz

Dat ik een doorzetter ben kan idd wel is kloppen.
Anders had ik hier niet een aanvraag gedaan en ben ik geen aanvallende speler.
een doorzetter blijft wel aanvallen tot hij leger gevonden heeft toch?, anders ik wel Very Happy Very Happy...

Wat hobbies (of hobby's, moeilijk woord): Gamen, Call of Duty, Halo Reach Fifa 11 en natuurlijk altijd Ikariam.
Speel al bijna vanaf het begin op epsilon, maar snap nog steeds niet waarom ik dan slomer groei. (Bob mag mij waarschijnlijk ook niet. Dat krijg je dan vanzelf wel als je hem ook niet mag Razz) , sporten vind ik ook erg leuk om te doen Very Happy, als het mooi weer is ben ik graag buiten te vinden op een voetbal veldje Very Happy....

Ik hoop dat ik hier het mannelijke gehalte iets hoger kan maken Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Aanvraag king leonardus, hopen maar :P Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraag king leonardus, hopen maar :P   Aanvraag king leonardus, hopen maar :P Emptydi 8 feb - 4:30

he king leo

voetbal is uit dus die meteen van tafel Smile
en jou naam marc met een c kan jij die laten veranderen op het stadhuis ?
en jou groei speel jij met ambrosias ?
en jou generale is heel schraal 2,5 ?moet heel veel meer


gr kingmarc
Terug naar boven Ga naar beneden
King leo
Gast




Aanvraag king leonardus, hopen maar :P Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraag king leonardus, hopen maar :P   Aanvraag king leonardus, hopen maar :P Emptydi 8 feb - 5:14

eey naamgenoot,

nee sorry, naam kan niet verandert worden. Smile

en zoals je hebt kunnen lezen, is mijn generale normaal 4500, maar die wil ik naar minimaal 6500-7000 verhogen en als dat kan veel meer.
Daarom zijn er nu allemaal huizen aan het upgraden.
Ok ik houd nog wel van voetbal bounce, wielrennen en formule 1 kijk ik vele male meer naar. Word dat wel geaccepteerd Smile Question Question
En nee ik speel niet met ambrosia, is dat een groot probleem. Heb namelijk geen zin om voor een spel te gaan betalen Sad....

Gr.
King leo
Terug naar boven Ga naar beneden
King leo
Gast




Aanvraag king leonardus, hopen maar :P Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraag king leonardus, hopen maar :P   Aanvraag king leonardus, hopen maar :P Emptydi 8 feb - 5:20

Rip, waarom heet je trouwens geenidee?

Naam kwijt geraakt?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Aanvraag king leonardus, hopen maar :P Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraag king leonardus, hopen maar :P   Aanvraag king leonardus, hopen maar :P Emptydi 8 feb - 5:24

en question marc is mijn farm Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Aanvraag king leonardus, hopen maar :P Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraag king leonardus, hopen maar :P   Aanvraag king leonardus, hopen maar :P Emptydi 8 feb - 6:17

wielrennen en formule 1 komt in de richting
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Aanvraag king leonardus, hopen maar :P Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraag king leonardus, hopen maar :P   Aanvraag king leonardus, hopen maar :P Emptydi 8 feb - 7:42

ik kon niks beters bedenken vandaag...
Terug naar boven Ga naar beneden
wammaximus
Admin
wammaximus


Man Aantal berichten : 1493
Registratiedatum : 15-06-10

Aanvraag king leonardus, hopen maar :P Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraag king leonardus, hopen maar :P   Aanvraag king leonardus, hopen maar :P Emptydi 8 feb - 7:48

RIP ik zou gaan voor Raymond Burr Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
https://badboys.actieforum.com
Gast
Gast




Aanvraag king leonardus, hopen maar :P Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraag king leonardus, hopen maar :P   Aanvraag king leonardus, hopen maar :P Emptydi 8 feb - 7:50

wtf is raymond blur
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Aanvraag king leonardus, hopen maar :P Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraag king leonardus, hopen maar :P   Aanvraag king leonardus, hopen maar :P Emptydi 8 feb - 7:54

King ik heb nee gestemd, we heben geen plek meer en alleen iemand die echt speciaal is zouden we toelaten, mocht je een reden hebben dat je denkt, kijk quibus daarom ben ik speciaal roep het maar, ik heb nog 1 dag om te switchen van stem.
Terug naar boven Ga naar beneden
wammaximus
Admin
wammaximus


Man Aantal berichten : 1493
Registratiedatum : 15-06-10

Aanvraag king leonardus, hopen maar :P Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraag king leonardus, hopen maar :P   Aanvraag king leonardus, hopen maar :P Emptydi 8 feb - 8:06

RIP een acteur die lang geleden in Godzilla speelde Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
https://badboys.actieforum.com
King leo
Gast




Aanvraag king leonardus, hopen maar :P Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraag king leonardus, hopen maar :P   Aanvraag king leonardus, hopen maar :P Emptydi 8 feb - 9:33

Jongens jongens, wat een discussie over een naam bedenken, ben je het niet meer eens met ripmasterD?
Was toch prima naam?? Smile

Quibus flauw, ik wil niet als een farm dienen. Ik ben speciaal (of niet, tis maar hoe je het bekijkt Razz) omdat ik net wat extra's wil doen voor een alliantie.
Ik altijd alliantie boven eigen belang verkies.
Ik al veel weet over het vecht systeem.
En verder weet ik het niet echt.

Kingmarc, wat vind jij leuk, volleybal, motorraces/cross, monstertrucks?
Ik zelf doe aan wielrennen en volleybal Smile.

Gr.
Terug naar boven Ga naar beneden
wammaximus
Admin
wammaximus


Man Aantal berichten : 1493
Registratiedatum : 15-06-10

Aanvraag king leonardus, hopen maar :P Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraag king leonardus, hopen maar :P   Aanvraag king leonardus, hopen maar :P Emptydi 8 feb - 9:36

Volleybal kijk dat is dan weer een pre ... de 2 beste vechters van BB doen nl aan volleybal ja toch Ex Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
https://badboys.actieforum.com
Gast
Gast




Aanvraag king leonardus, hopen maar :P Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraag king leonardus, hopen maar :P   Aanvraag king leonardus, hopen maar :P Emptydi 8 feb - 9:54

maar de beste vollyballer van bb speelt helaas niet meer en dat ben ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Aanvraag king leonardus, hopen maar :P Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraag king leonardus, hopen maar :P   Aanvraag king leonardus, hopen maar :P Emptydi 8 feb - 10:00

king leo

ik heb zelf motorcross gedaan en basketbal en vollybal en ik heb zelf ook een wielren fiets maar door rl fiets ik niet veel meer van de zomer ga ik weer wat fietsen omdat ik moet trainen voor de nijmeegse vierdaagse ik loop dit jaar ilegaal mee met mijn vader 30 km per dag dus ik moet een beetje trainen weer pfffffffffffffff ik ben nooit een trainer geweest omdat ik het gewoon allemaal kon
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Aanvraag king leonardus, hopen maar :P Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraag king leonardus, hopen maar :P   Aanvraag king leonardus, hopen maar :P Emptydi 8 feb - 10:54

volleybal is zo 1873
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Aanvraag king leonardus, hopen maar :P Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraag king leonardus, hopen maar :P   Aanvraag king leonardus, hopen maar :P Emptydi 8 feb - 11:18

nou rip

vertel jij jou sport effe maar uitgezonderd vrouwtje zwanger prikke he ??
Terug naar boven Ga naar beneden
wammaximus
Admin
wammaximus


Man Aantal berichten : 1493
Registratiedatum : 15-06-10

Aanvraag king leonardus, hopen maar :P Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraag king leonardus, hopen maar :P   Aanvraag king leonardus, hopen maar :P Emptydi 8 feb - 11:27

Marc je groeit wederom in aan zien bij mij met je volleybal achtergrond Laughing

Ben nu wel benieuwd naar die sport van RIP ... ik gok dammen ... schaken is vast te moeilijk Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
https://badboys.actieforum.com
Gast
Gast




Aanvraag king leonardus, hopen maar :P Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraag king leonardus, hopen maar :P   Aanvraag king leonardus, hopen maar :P Emptydi 8 feb - 12:26

bounce jaaaaren gevolleybald met heel veel plezier.

en ik ben echt niet van 1873 rip.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Aanvraag king leonardus, hopen maar :P Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraag king leonardus, hopen maar :P   Aanvraag king leonardus, hopen maar :P Emptydi 8 feb - 19:55

ik speel nog altijd volleybal... heerlijke sport
een teamsport zonder fysisch contact met de tegenstrever (tenzij je natuurlijk met je stomme voeten over de lijn gaat of nog erger neerkomt op voeten van de tegenstander: zeer pijnlijk)

is ook de sport waardoor ik al 3 x met m'n enkel in de plaaster ben geraakt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Aanvraag king leonardus, hopen maar :P Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraag king leonardus, hopen maar :P   Aanvraag king leonardus, hopen maar :P Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Aanvraag king leonardus, hopen maar :P
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
BadBoys :: Diplomatie :: Aanvraag doen (open topic)-
Ga naar: