BadBoys
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


BadBoys forum voor ikariam.nl wereld Epsilon.
 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 spam nog nieuwer (vervolg)

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Gast
Gast




spam nog nieuwer (vervolg) Empty
BerichtOnderwerp: spam nog nieuwer (vervolg)   spam nog nieuwer (vervolg) Emptyvr 1 apr - 22:46

geen probleem, spam ik gewoon hier verder Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Mirento

Mirento


Man Aantal berichten : 269
Geboortedatum : 19-04-77
Registratiedatum : 28-07-10
Leeftijd : 47

spam nog nieuwer (vervolg) Empty
BerichtOnderwerp: Re: spam nog nieuwer (vervolg)   spam nog nieuwer (vervolg) Emptyza 2 apr - 2:13

Banki, kom gewoon terug joh Very Happy
Ow en dit is geen spam
Terug naar boven Ga naar beneden
ben gast
Gast




spam nog nieuwer (vervolg) Empty
BerichtOnderwerp: Re: spam nog nieuwer (vervolg)   spam nog nieuwer (vervolg) Emptyza 2 apr - 5:00

en waarom dan niet scratch
Terug naar boven Ga naar beneden
wammaximus
Admin
wammaximus


Man Aantal berichten : 1493
Registratiedatum : 15-06-10

spam nog nieuwer (vervolg) Empty
BerichtOnderwerp: Re: spam nog nieuwer (vervolg)   spam nog nieuwer (vervolg) Emptyzo 3 apr - 4:57

Geen leden op het gastenboek !!!!!

Banki jij mag hier geen topic openen je bent nl lid Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
https://badboys.actieforum.com
gastmast
Gast




spam nog nieuwer (vervolg) Empty
BerichtOnderwerp: Re: spam nog nieuwer (vervolg)   spam nog nieuwer (vervolg) Emptyma 11 apr - 3:31

banki is nu gast...


alles ekker boys? wat een waardelooze alliantie zijn jullie toch... ik vind de gevechtten die ik zie maar matig.. alleen kyra en duma en catje en lady doen nog wat goeds maar de rest.. waardeloos tis dsat ik geen ika meer speel anders zou ik jullie helemaal van de kaaer hebben gespeelt....

rippie de pippie
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




spam nog nieuwer (vervolg) Empty
BerichtOnderwerp: Re: spam nog nieuwer (vervolg)   spam nog nieuwer (vervolg) Emptyma 11 apr - 4:18

Laughing heeee rip .
ja erg he die heren hebben je gewoon nodig hoor zwaar moedeloos zijn ze .
Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
wammaximus
Admin
wammaximus


Man Aantal berichten : 1493
Registratiedatum : 15-06-10

spam nog nieuwer (vervolg) Empty
BerichtOnderwerp: Re: spam nog nieuwer (vervolg)   spam nog nieuwer (vervolg) Emptyma 11 apr - 4:19

RIP, banki is geen gast meer Razz de dames hebben hem weer naar binnen gelokt Wink ... alles verder goed?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://badboys.actieforum.com
Gast
Gast




spam nog nieuwer (vervolg) Empty
BerichtOnderwerp: Re: spam nog nieuwer (vervolg)   spam nog nieuwer (vervolg) Emptyma 11 apr - 4:47

he rip

of moet ik zeggen new born ?

gr kingmarc
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




spam nog nieuwer (vervolg) Empty
BerichtOnderwerp: Re: spam nog nieuwer (vervolg)   spam nog nieuwer (vervolg) Emptyma 11 apr - 21:23

rippppppppppppppp bounce


wat leuk dat je weer wat van je laat horen....mis je ons al?
Terug naar boven Ga naar beneden
Ban Gast
Gast




spam nog nieuwer (vervolg) Empty
BerichtOnderwerp: Re: spam nog nieuwer (vervolg)   spam nog nieuwer (vervolg) Emptyza 16 apr - 21:59

helemaal mee eens wamma, geen leden toelaten op het gastenboek. ik zou m kicken die banki.

en new born? je wilt toch niet zeggen dat rip nog meer kinderen heeft gekregen Exclamation Question moet je je niet doen rip, die schijten alles onder. t zijn net duiven Exclamation
dan is dat zeker ook de reden waarom je bent gestopt
Terug naar boven Ga naar beneden
postmast
Gast




spam nog nieuwer (vervolg) Empty
BerichtOnderwerp: Re: spam nog nieuwer (vervolg)   spam nog nieuwer (vervolg) Emptyma 18 apr - 7:33

ik kom hier te weinig zie ik...

hey banki gast man.. weer terug bij de BadBoys? zonde man... die kingmarc zou ik nooit als leider willen..maarja ieder zijn ding he..

hey marc wil jij die newborn niet zo plagen... hij wordt er een beetje sneu van, krijg ik telkens te horen, als ie me vraagt hun pagina aan te passen..
maar blij dat je dames je weer in bedwang hebben dan banki.. maar even serieus, als ik op het forum kijk word ik erg droevig... jullie worden een schande voor ikariam... tsk tsk tsk
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




spam nog nieuwer (vervolg) Empty
BerichtOnderwerp: Re: spam nog nieuwer (vervolg)   spam nog nieuwer (vervolg) Emptyma 18 apr - 7:38

ripjuhhhhhhhhhhh

veel te weinig kom je......
zou een dagelijkse bezigheid moeten zijn eigenlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
rip
Gast




spam nog nieuwer (vervolg) Empty
BerichtOnderwerp: Re: spam nog nieuwer (vervolg)   spam nog nieuwer (vervolg) Emptyma 18 apr - 7:49

ik ben beetje ziekjes momenteel... weinig zin en tijd voor de PC... maar zal wat vaker komen kijken.... Hoe is ie , verders op ika? en met jou..?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




spam nog nieuwer (vervolg) Empty
BerichtOnderwerp: Re: spam nog nieuwer (vervolg)   spam nog nieuwer (vervolg) Emptyma 18 apr - 17:04

Very Happy goedddddd

we zijn een beetje grotere accounts aan het laten groeien om nog meer mannekes te kunnen maken die we dan weer kunnen laten sneuvelen. Razz

ik vind het jammer te horen dat jij wat ziekjes ben en hoop dat je snel opknapt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




spam nog nieuwer (vervolg) Empty
BerichtOnderwerp: Re: spam nog nieuwer (vervolg)   spam nog nieuwer (vervolg) Emptydi 19 apr - 3:58

doe rustig aan rip.
neem alle tijd die je nodig hebt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





spam nog nieuwer (vervolg) Empty
BerichtOnderwerp: Re: spam nog nieuwer (vervolg)   spam nog nieuwer (vervolg) Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
spam nog nieuwer (vervolg)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
BadBoys :: Diplomatie :: Gastenboek (open topic)-
Ga naar: