BadBoys
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


BadBoys forum voor ikariam.nl wereld Epsilon.
 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 aanvraag Naiko

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Naiko
Gast




aanvraag Naiko Empty
BerichtOnderwerp: aanvraag Naiko   aanvraag Naiko Emptyvr 20 mei - 7:35

Dames en heren,

Ik zie dat de aanvragen voor jullie alliantie talrijk zijn en de selectie streng is, maar niettemin wil ik mijn kans wagen en doe ik langs deze weg mijn aanvraag.

Laat ik me alvast even voorstellen:

Naiko
31 jaar
Single
Woonachtig in regio Brussel
Geen kids
Geen huisdieren
Werk in telecomsector
Ik speel Ikariam al enkele jaren, eerst op delta, vervolgens op epsilon en nu ook op zeta
In mijn vrije tijd hou ik me vooral bezig met muziek, sport (joggen, fitness en hopelijk binnen enkele weken ook rugby). In het weekend ga ik s'avonds een biertje proeven met mijn makkers, ga naar een concert en volg uiteraard de sportactualiteit vanuit mijn luie zetel of in . Ik lees graag eens in een boek en hou me ook bezig met webdesign.

Heb nu 7 steden op Epsilon gebouwd, eentje ligt op eiland 50:54. De andere liggen ver weg. 3:92, 3:96 en 3:97
Ik heb ervoor bewust voor gekozen om mijn steden ver weg te bouwen.
Voordeel: totaal geen last van plunderingen gehad
Nadeel: het bouwproces heeft veel tijd in beslag genomen
Het bouwen hoeft nu niet meer, dus des te meer tijd voor een goed gevecht.

Ik tel nu 209k punten
Een klein 4k aan generalen. De meesten van hen beginnen vrij lui te worden, dus hoog tijd voor een nieuwe lichting.

Ik ben op zoek naar een alliantie waar iets te beleven valt. Op Delta zit ik bij een kleine alliantie (LIK). Op de citytrips van ene Zlatni valt er weinig te beleven. Op Epsilon wil ik daar verandering in brengen en wil ik toetreden tot een actieve alliantie.
Ik ben vaak online. Eerste taak op het werk is Ikariam openen.