BadBoys
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


BadBoys forum voor ikariam.nl wereld Epsilon.
 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 aanvraag Naiko

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Naiko
Gast




aanvraag Naiko Empty
BerichtOnderwerp: aanvraag Naiko   aanvraag Naiko Emptyvr 20 mei - 7:35

Dames en heren,

Ik zie dat de aanvragen voor jullie alliantie talrijk zijn en de selectie streng is, maar niettemin wil ik mijn kans wagen en doe ik langs deze weg mijn aanvraag.

Laat ik me alvast even voorstellen:

Naiko
31 jaar
Single
Woonachtig in regio Brussel
Geen kids
Geen huisdieren
Werk in telecomsector
Ik speel Ikariam al enkele jaren, eerst op delta, vervolgens op epsilon en nu ook op zeta
In mijn vrije tijd hou ik me vooral bezig met muziek, sport (joggen, fitness en hopelijk binnen enkele weken ook rugby). In het weekend ga ik s'avonds een biertje proeven met mijn makkers, ga naar een concert en volg uiteraard de sportactualiteit vanuit mijn luie zetel of in . Ik lees graag eens in een boek en hou me ook bezig met webdesign.

Heb nu 7 steden op Epsilon gebouwd, eentje ligt op eiland 50:54. De andere liggen ver weg. 3:92, 3:96 en 3:97
Ik heb ervoor bewust voor gekozen om mijn steden ver weg te bouwen.
Voordeel: totaal geen last van plunderingen gehad
Nadeel: het bouwproces heeft veel tijd in beslag genomen
Het bouwen hoeft nu niet meer, dus des te meer tijd voor een goed gevecht.

Ik tel nu 209k punten
Een klein 4k aan generalen. De meesten van hen beginnen vrij lui te worden, dus hoog tijd voor een nieuwe lichting.

Ik ben op zoek naar een alliantie waar iets te beleven valt. Op Delta zit ik bij een kleine alliantie (LIK). Op de citytrips van ene Zlatni valt er weinig te beleven. Op Epsilon wil ik daar verandering in brengen en wil ik toetreden tot een actieve alliantie.
Ik ben vaak online. Eerste taak op het werk is Ikariam openen.
Van mijn legers verwacht ik dat ze eervol en tot de laatste man strijden. No surrender....

Als jullie nog vragen hebben over bijvb toys en kookgerief, dan lees ik het graag.

In afwachting van jullie possitieve stemming, groet ik jullie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




aanvraag Naiko Empty
BerichtOnderwerp: Re: aanvraag Naiko   aanvraag Naiko Emptyvr 20 mei - 20:03

He Naiko,

De procedure is als volgt: Ik maak zo een topic aan en dan krijgt de alliantie 2 dagen om te stemmen. Je moet dan 75% ja stemmen krijgen om toegelaten te worden.

Intussen hoop ik dat je bestookt wordt met vragen van de leden.

xxx Kyra
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




aanvraag Naiko Empty
BerichtOnderwerp: Re: aanvraag Naiko   aanvraag Naiko Emptyvr 20 mei - 21:04

Weet je wel veel van het vechtsysteem, of heb je alleen ervaring met bouwen, en dan bedoel ik weet je hoe je goed moet waven, troepenverhouding etc.
en heb je vloot of alleen landleger?, hoeveel barakken heb je, ben je in bezit van het wonder smederij?

mvg quibus
Terug naar boven Ga naar beneden
-naiko-
Gast




aanvraag Naiko Empty
BerichtOnderwerp: Re: aanvraag Naiko   aanvraag Naiko Emptyvr 20 mei - 21:47

Op delta heb ik al wat gevechtservaring opgedaan, ook al zit ik daar op rustige eilanden. Op Epsilon heb ik me tot nu toe vrij kalm gehouden, maar daar wil ik verandering in brengen. Waven= troepen in verschillende bewegingen sturen en terugtrekken in een gevecht. Mortieren kun jij bijvb in een gevecht best even terugtrekken om hun munitie op te laden.
Ik heb momenteel een kleine vloot en een beperkt leger, maar deze kunnen uiteraard vlot uitgebreid worden waar het nodig is.
Een wonder smederij heb ik niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Duma

Duma


Vrouw Aantal berichten : 535
Geboortedatum : 19-09-81
Registratiedatum : 18-06-10
Leeftijd : 42

aanvraag Naiko Empty
BerichtOnderwerp: Re: aanvraag Naiko   aanvraag Naiko Emptyza 21 mei - 2:19

Ja ja daar komen de dames met de vragen!
Helaas heb je al een beetje het gras voor onze voeten weg gemaaid!

- Goud sparen of vechten tot de laatste snik?
- Zijn er goederen bij jou plunderbaar?
- Zweepjes of bezems?
- Ben je bereid nog meer steden naar het centrum te halen?

Terug naar boven Ga naar beneden
-naiko-
Gast




aanvraag Naiko Empty
BerichtOnderwerp: Re: aanvraag Naiko   aanvraag Naiko Emptyza 21 mei - 2:39

Goud heb ik meer dan voldoende en ik blijf zeker vechten tot de laatste snik.
Nope, in mijn steden vallen geen goederen te plunderen.
Een zweep heeft heel wat meer mogelijkheden. Bezem is voor de poetsvrouw.
Een achtste stad wordt zeker en vast op een zwaveleiland in het centrum gebouwd. Waar zal afhangen tot welke ally ik mag toetreden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




aanvraag Naiko Empty
BerichtOnderwerp: Re: aanvraag Naiko   aanvraag Naiko Emptyza 21 mei - 3:38

dat klinkt meer alsof je je kansen verspreid over meerdere ally's en niet specifiek gaat voor bb Wink?
Terug naar boven Ga naar beneden
-naiko-
Gast




aanvraag Naiko Empty
BerichtOnderwerp: Re: aanvraag Naiko   aanvraag Naiko Emptyza 21 mei - 4:29

Ik zit al meer dan een jaar op epsilon en het is nu de eerste maal dat ik een aanvraag doe om bij een alliantie toe te treden. In het verleden wel zelf aanvragen geweigerd. BB is mijn eerste keus, maar ik beslis zelf niet of ik toegelaten wordt. Indien ik negatief nieuws van jullie zou krijgen, ga ik wel op zoek gaan naar een andere alliantie. Ik ben wel van het principe eens ik bij een alliantie ben aangesloten, dat ik deze dan ook trouw blijf. Ik streef er niet naar om het grootste leger te hebben, het meeste steden of het meest goud. Ik wil toetreden tot een stevige alliantie, waarbij iedereen voor elkaar klaar staat en hopelijk ook wat fun te beleven is.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





aanvraag Naiko Empty
BerichtOnderwerp: Re: aanvraag Naiko   aanvraag Naiko Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
aanvraag Naiko
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» aanvraag
» Aanvraag Lootje
» Aanvraag BB
» Aanvraag
» aanvraag

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
BadBoys :: Diplomatie :: Aanvraag doen (open topic)-
Ga naar: