BadBoys
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


BadBoys forum voor ikariam.nl wereld Epsilon.
 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 zweepjes, bezems, e.d.

Ga naar beneden 
AuteurBericht
cleo
Gast




zweepjes, bezems, e.d. Empty
BerichtOnderwerp: zweepjes, bezems, e.d.   zweepjes, bezems, e.d. Emptywo 6 jul - 0:58

Dit zou ik meenemen dan Very Happy hahaha kan je volgens mij goed mee meppen of een flinke harde tik mee uitdelen *fluit*

knuppel m. korte dikke stok, bedoeld om lijfstraf mee uit te delen.


bounce
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




zweepjes, bezems, e.d. Empty
BerichtOnderwerp: Re: zweepjes, bezems, e.d.   zweepjes, bezems, e.d. Emptywo 6 jul - 1:07

en dan vlieg ik op me bezempie, grijp die stok en.................


lol cleo
Terug naar boven Ga naar beneden
cleo
Gast




zweepjes, bezems, e.d. Empty
BerichtOnderwerp: Re: zweepjes, bezems, e.d.   zweepjes, bezems, e.d. Emptywo 6 jul - 1:15

hahaha Kyra ik vlieg ook op mijn bezempje dan hé met een knuppel in mijn hand, werkt kei goed Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




zweepjes, bezems, e.d. Empty
BerichtOnderwerp: Re: zweepjes, bezems, e.d.   zweepjes, bezems, e.d. Emptywo 6 jul - 1:59

Ik begin een beetje bang te worden van al die ika dames hier affraid

denk dat ik me maar ergens ga verstoppen What a Face
Terug naar boven Ga naar beneden
wammaximus
Admin
wammaximus


Man Aantal berichten : 1493
Registratiedatum : 15-06-10

zweepjes, bezems, e.d. Empty
BerichtOnderwerp: Re: zweepjes, bezems, e.d.   zweepjes, bezems, e.d. Emptywo 6 jul - 6:18

Ex ga je weer terug de kast in?

Ik vond het laatst al zo raar dat ik je met een jurkje zag lopen nu weet ik waarom Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
https://badboys.actieforum.com
Gast
Gast




zweepjes, bezems, e.d. Empty
BerichtOnderwerp: Re: zweepjes, bezems, e.d.   zweepjes, bezems, e.d. Emptywo 6 jul - 19:47

hoezo raar?? jurken laten gewoon de prachtige contouren van mijn lichaam naar voren komen
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




zweepjes, bezems, e.d. Empty
BerichtOnderwerp: Re: zweepjes, bezems, e.d.   zweepjes, bezems, e.d. Emptywo 6 jul - 20:02

Maar dan vlieg je daar in je eentje met die knuppel Cleo... en dan? Razz

Hoe vecht jij dan tegen een groep van 25? Rolling Eyes




En Ex... trek die jurk uit.... Shocked
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




zweepjes, bezems, e.d. Empty
BerichtOnderwerp: Re: zweepjes, bezems, e.d.   zweepjes, bezems, e.d. Emptywo 6 jul - 21:24

Crying or Very sad
Terug naar boven Ga naar beneden
cleo
Gast




zweepjes, bezems, e.d. Empty
BerichtOnderwerp: Re: zweepjes, bezems, e.d.   zweepjes, bezems, e.d. Emptydo 7 jul - 0:49

euhh in eps bedoel je?.....dan trommel ik heeeeel mijn alli op Kya en meppen *we* allemaal terug bom

Komt tijd, komt raad hahaha maar terug meppen zal ik. Als je maar pret hebt toch?
bounce

Als je maar zorgt dat je oordoppen bij de hand hebt. *daar word een mens n.l. vrolijk van hé al dat meppen*
Hmm of het moet zijn dat ik in mezelf ga zit te zingen hier.....mijn man en kids denken soms al dat ik niet spoor als ik zit te stuiteren op mijn stoel hahaha
Terug naar boven Ga naar beneden
cleo
Gast




zweepjes, bezems, e.d. Empty
BerichtOnderwerp: Re: zweepjes, bezems, e.d.   zweepjes, bezems, e.d. Emptydo 7 jul - 0:51

Goed dat je niet op een bezem rondvliegt Ex......dat lukt echt niet met een jurk Razz

Alhoewel, misschien een mini rokje Question scratch
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




zweepjes, bezems, e.d. Empty
BerichtOnderwerp: Re: zweepjes, bezems, e.d.   zweepjes, bezems, e.d. Emptydo 7 jul - 0:59

hahaha heb al moeite zat om met beide benen op de grond te blijven zonder bezem hoor Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
cleo
Gast




zweepjes, bezems, e.d. Empty
BerichtOnderwerp: Re: zweepjes, bezems, e.d.   zweepjes, bezems, e.d. Emptydo 7 jul - 1:32

Vraag dan ff aan Ladyhawk of je haar handtas mag lenen met bakstenen Cool
Terug naar boven Ga naar beneden
cleo
Gast




zweepjes, bezems, e.d. Empty
BerichtOnderwerp: Re: zweepjes, bezems, e.d.   zweepjes, bezems, e.d. Emptyvr 8 jul - 23:36




Laughing

bij gebrek aan een RAM bericht te kunnen zetten in eps Very Happy en de agora's super stil zijn hier Crying or Very sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




zweepjes, bezems, e.d. Empty
BerichtOnderwerp: Re: zweepjes, bezems, e.d.   zweepjes, bezems, e.d. Emptyza 9 jul - 0:47

Lol... zoek dan een echte ally muts... ipv in je eentje met een deegroller en een bezem rond te gaan rennen xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




zweepjes, bezems, e.d. Empty
BerichtOnderwerp: Re: zweepjes, bezems, e.d.   zweepjes, bezems, e.d. Emptyza 9 jul - 9:21

Shocked


kya ik heb liever dat ex die jurk weer aandoet . man in string ziet er ehm wat vreemd uit hoor .

Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




zweepjes, bezems, e.d. Empty
BerichtOnderwerp: Re: zweepjes, bezems, e.d.   zweepjes, bezems, e.d. Emptyza 9 jul - 9:22

cleo schreef:
Vraag dan ff aan Ladyhawk of je haar handtas mag lenen met bakstenen Cool


nee das vox met haar tasje .

ik ben van de deegrollers Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




zweepjes, bezems, e.d. Empty
BerichtOnderwerp: Re: zweepjes, bezems, e.d.   zweepjes, bezems, e.d. Emptyzo 10 jul - 7:46

Deegrollers doen hun werk ook prima hoor.....

Je kan er goed mee ...... deegrollen Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





zweepjes, bezems, e.d. Empty
BerichtOnderwerp: Re: zweepjes, bezems, e.d.   zweepjes, bezems, e.d. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
zweepjes, bezems, e.d.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
BadBoys :: Diplomatie :: Gastenboek (open topic)-
Ga naar: