BadBoys
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


BadBoys forum voor ikariam.nl wereld Epsilon.
 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 445 wil een ware BBe worden

Ga naar beneden 
AuteurBericht
4455
Gast




445 wil een ware BBe worden Empty
BerichtOnderwerp: 445 wil een ware BBe worden   445 wil een ware BBe worden Emptyma 10 okt - 6:43

mijn naam is 4455
ik ben 13 en zit in de 1ste
als ik uit school kom ga ik er gelijk achter en dan huiswerk maken en er gelijk en ondertussen een paar plunderingen doen,
ik ben aanvallend ingesteld doe 9 van de 10 keer mee met alli gevechten zoals juliie ook al (gezien hebben met ABBI tegen d-r,argos,covi. )
wil dat zo houden. ben niet iemand van de nacht tot meestal 9-10savond zit ik er achter
ik heb me steden liggen op 42:51 Utrecht,Maastricht,(zwavel)op 4251 Amsterdam,Assen Almere(marmer)39:50Den Haag(marmer)41:51rotterdam,haarlem(wijn),
41:47 krooswijk(kristal)

groet 4455
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




445 wil een ware BBe worden Empty
BerichtOnderwerp: Re: 445 wil een ware BBe worden   445 wil een ware BBe worden Emptydi 11 okt - 1:19

Hi 4455,

Persoonlijk ken ik je niet, en heb ik nooit eerder van je gehoord.
Maar ik ben ook pas sinds kort weer Ika gaan spelen Razz

Ik heb nog een paar vragen aan je,
Speel je nog op andere servers? Zo ja, welke? Zo nee, Waarom niet?
In welke allianties heb je gezeten?

Terug naar boven Ga naar beneden
4455
Gast




445 wil een ware BBe worden Empty
BerichtOnderwerp: Re: 445 wil een ware BBe worden   445 wil een ware BBe worden Emptydi 11 okt - 1:48

ik speel niet op andere werelden omdat ik anders niet genoeg tijd heb voor eplison,ik speel dit spel 3 jaar toe neplison starte ben ik op eplison begonnen en daar voor speelde ik op gamma,ik heb ook op zeta gespeel maar daar ben ik mee gestopt

ik zat eerst in d-r
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




445 wil een ware BBe worden Empty
BerichtOnderwerp: Re: 445 wil een ware BBe worden   445 wil een ware BBe worden Emptydi 11 okt - 2:30


Duidelijk verhaal...

Rest mij alleen nog de vraag, Waarom Bad Boys?
Terug naar boven Ga naar beneden
4455
Gast




445 wil een ware BBe worden Empty
BerichtOnderwerp: Re: 445 wil een ware BBe worden   445 wil een ware BBe worden Emptydi 11 okt - 4:00

goeie alliantie en kan aardig vechten weet ik en volgen mij ook aardig goed samenwerken
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




445 wil een ware BBe worden Empty
BerichtOnderwerp: Re: 445 wil een ware BBe worden   445 wil een ware BBe worden Emptydi 11 okt - 4:03

Very Happy

ik heb weinig vragen voor je want ken je al aardig.
bounce je bent een heerlijke vechter die nergens bang voor is.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




445 wil een ware BBe worden Empty
BerichtOnderwerp: Re: 445 wil een ware BBe worden   445 wil een ware BBe worden Emptydi 11 okt - 5:06

daar 4455 aangegeven heeft een andere ally gevonden te hebben gaat deze op slot.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





445 wil een ware BBe worden Empty
BerichtOnderwerp: Re: 445 wil een ware BBe worden   445 wil een ware BBe worden Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
445 wil een ware BBe worden
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
BadBoys :: Diplomatie :: Aanvraag doen (open topic)-
Ga naar: