BadBoys
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


BadBoys forum voor ikariam.nl wereld Epsilon.
 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai Aanvraag van Dat gezelluge Jokertje:)

Ga naar beneden 
AuteurBericht
TheJoker
Gast




Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai Aanvraag van Dat gezelluge Jokertje:) Empty
BerichtOnderwerp: Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai Aanvraag van Dat gezelluge Jokertje:)   Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai Aanvraag van Dat gezelluge Jokertje:) Emptydi 15 nov - 8:41

Jokertje: Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai!
Jokerin: Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar? Suspect
Jokertje: Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar is dieeeeee haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai?
Jokerin:In je onderbroek What a Face
Jokertje: Auw Embarassed

Dit is die gezelluge joker of nouwja of ik zo gezellig ben maak dat zelf maar uit Razz

Ikke ben Jokertje, Kokkertje, knaljoker of hoe je me ook wilt noemen afro

Ik zit al een tijdje zonder alliantie Suspect of nouwja FUUT maar die gaat niet meer, en FUUT begint te vervelen... silent Ik wil graag bij -BB- voor miss... de diplomatieke kant en gewoon gezellig leven in te blazen Smile

Ben in REAL een jongen van 13 jaar en ja wat moet ik zeggen>?

Vraag maar raak aan mij (Jokertje) Smile

Greeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeetz
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai Aanvraag van Dat gezelluge Jokertje:)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
BadBoys :: Diplomatie :: Aanvraag doen (open topic)-
Ga naar: