BadBoys
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


BadBoys forum voor ikariam.nl wereld Epsilon.
 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Aanvraag voor alliantie BB door Symphlion

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Symphlio
Gast




Aanvraag voor alliantie BB door Symphlion Empty
BerichtOnderwerp: Aanvraag voor alliantie BB door Symphlion   Aanvraag voor alliantie BB door Symphlion Emptyza 13 nov - 10:03

Beste leden in BB,

Bij deze een aanvraag om mee te kunnen doen binnen BB. Zoals sommigen misschien wel weten zat ik eerder, net als ook Quibus en Ronaldus bij CoFl. Deze twee personen weten dan ook wel wie ik ben, hoe ik speel en of ik genoeg bad boy ben Wink

Wat de meesten misschien ook weten is dat CoFl op instorten staat. Wat natuurlijk erg jammer is, aangezien CoFl ook gevreesd moest worden, zoals BB dat wordt. Helaas is dit niet gelukt, vandaar dat ik op zoek ben naar meer actie en oorlog. Iets wat je alleen bij BB kan vinden Smile

Daarnaast heb ik altijd gezond respect voor sterke aanvallende allianties, zoals BB. BB is dan ook een eerste keus voor mij!

Verder wat over mezelf;

Ik ben student aan de Hanze hogeschool te Groningen ( blauwe engel anyone?! ), daarnaast maak ik graag muziek, ben 22 jaar, zit te vaak achter een beeldscherm ( student IT.. ) en hou er van om af en toe een lekker avondje te stappen. Ik ben vaak te vinden in Groningen, op meerdere locaties ( bijna tegelijk.. ) ben daarnaast een echt ouderwetse nachtmens, slaap vaak te lang uit en heb te veel vrije tijd.

Kan nog meer vertellen, maar voor ik dat ga doen, moeten er eerst vragen deze kant op komen! Hahaha, schiet maar los Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Aanvraag voor alliantie BB door Symphlion Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraag voor alliantie BB door Symphlion   Aanvraag voor alliantie BB door Symphlion Emptyza 13 nov - 21:04

Beste Symphlion,

Zoals ik je al eerder via ika mail vertelde zitten we officieel vol en maken alleen uitzondering voor speciale/bijzondere gevallen.
Dus wat ik ga doen is een poll opzetten voor onze BB leden en kijken of jij idd zo'n speciaal gevalletje bent.
Bij het behalen van 75% van de stemmen zowel positief of negatief krijg je van ons te horen of je dan wel of niet bent aangenomen.
Ondertussen kunnen BB leden hier vragen aan je stellen om zo een beter beeld van je te krijgen, dus kijk af en toe en antwoord zou ik zeggen Wink

Ik heb wel alvast wat vragen voor je aangezien ik geen zin heb om het op te zoeken Wink
- wat is je totaalscore
- generale score
- waar zit je voornamelijk gevestigd
- ben je meer een vechter of een bob de bouwer
- wanneer ben je het vaakst online


Nou dat was het wel even voor nu.

Greetzzzz Catje
Terug naar boven Ga naar beneden
Symphlio
Gast




Aanvraag voor alliantie BB door Symphlion Empty
BerichtOnderwerp: antwoorden   Aanvraag voor alliantie BB door Symphlion Emptyzo 14 nov - 4:04

Beste Catje,

Bedankt voor je reactie, natuurlijk was ik je bericht in-game niet vergeten, vandaar ook deze post op het forum Smile

In ieder geval je antwoorden:
Totale score: 135k
Generale score: (WAS) 5.2k (NU) 1.1 sinds gisteren, ben alweer bezig met rebuild
Mijn stadjes zitten voornamelijk rond de 45:57
Ik ben volgens mij een goede combinatie van bouwen en vechten.
Vechten daar waar nodig, vaak op rooftochten, zo ook sportief vechten, help dan ook graag alliantiegenoten, zolang ik op tijd kan komen.. Smile
Verder bouw ik ondertussen mijn steden lekker door.
IK ben het meeste in de weekenden online, overdag loop ik stage, waar ik vaak niet eens de mogelijkheid krijg om even voor mezelf te surfen... Sad

Slavenhandel, dat is het!

In ieder geval hoop ik je voldoende info te hebben gegeven Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Aanvraag voor alliantie BB door Symphlion Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraag voor alliantie BB door Symphlion   Aanvraag voor alliantie BB door Symphlion Emptywo 17 nov - 6:34

Vertel eens wat meer over jezelf, met 4 regels kom je der nog niet he Wink.
We willen al je duistere en minder duistere geheimen weten Twisted Evil

Terug naar boven Ga naar beneden
wammaximus
Admin
wammaximus


Man Aantal berichten : 1493
Registratiedatum : 15-06-10

Aanvraag voor alliantie BB door Symphlion Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraag voor alliantie BB door Symphlion   Aanvraag voor alliantie BB door Symphlion Emptywo 17 nov - 9:23

Hij is net afgewezen DD ;-) omdat we echt te vol zitten ... dus slotje
Terug naar boven Ga naar beneden
https://badboys.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Aanvraag voor alliantie BB door Symphlion Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraag voor alliantie BB door Symphlion   Aanvraag voor alliantie BB door Symphlion Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Aanvraag voor alliantie BB door Symphlion
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Aanvraag om toe te treden tot de alliantie
» aanvraag voor de alliantie
» Alliantie aanvraag Naira
» Aanvraag voor het joinen van de alliantie
» Aanvraag voor jullie alliantie

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
BadBoys :: Diplomatie :: Aanvraag doen (open topic)-
Ga naar: