BadBoys
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


BadBoys forum voor ikariam.nl wereld Epsilon.
 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 aanvraag voor de alliantie

Ga naar beneden 
AuteurBericht
wesley
Gast




aanvraag voor de alliantie Empty
BerichtOnderwerp: aanvraag voor de alliantie   aanvraag voor de alliantie Emptydo 13 jan - 9:45

hallo, ik heb een mail gestuurd naar catje de diplo van BB

hallo, ik heb jullie alli pagina gezien en het lijkt me wel wat ik heb nog niet zoveel punten maar ik ben heel erg actief ik ben op delta en beta hoog in de top geweest maar ben daar gestopt en sinds 2 a 3 weken weer actief op epsilon ik hoop hierbij een plaatsing te kunnen krijgen bij deze goede en mooie alliantie

MvG wesley1231

en ik kreeg bericht terug dat ik hiet aanvraag moest doen hierbij wil ik een aanvraag voor de alliantie doen ik hoop dat ik kan joinen

ik ben wesley1231 veel mensen uit de alli BB kennen mij al ik ben een erg actief lid van ikariam en hoop hierbij goed genoeg te kunnen zijn om genoeg te groeien en BB mag joinen

MvG wesley1231
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




aanvraag voor de alliantie Empty
BerichtOnderwerp: Re: aanvraag voor de alliantie   aanvraag voor de alliantie Emptydo 13 jan - 9:55

Hey Wesley,

Zoals ik je al eerder in de mail vertelde komt er een stemmings poll over je....
Dit neem enige tijd in beslag en de uitslag zul je vernemen via de mibiza.

Blijf wel af en toe kijken hier want leden kunnen hier verschillende dingen aan je vragen.

Mvg Catje
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




aanvraag voor de alliantie Empty
BerichtOnderwerp: Re: aanvraag voor de alliantie   aanvraag voor de alliantie Emptydo 13 jan - 10:00

hey wesley

nou leuk dat jij een aanvraag doet maar wat zijn jou bedoelingen bij onze zeer actieve alliantie ben jij aanvallend of bob de bouwer ???

ik zie dat jij wel snel groeit hoe kan dat ???


gr kingmarc
Terug naar boven Ga naar beneden
wesley
Gast




aanvraag voor de alliantie Empty
BerichtOnderwerp: .......    aanvraag voor de alliantie Emptydo 13 jan - 10:08

king ik zie dat u mij een vraag heb gesteld en die antwoord ik bij deze,:

ik ben nog niet zo groot dus ik bouw veel maar ik ben een zeer aanvallend persoon als het om oorlogen en plunderingen gaat ik ben ten alle tijden berijd om mensen te helpen binnen de alli ik doe wat ik kan en ik kan wat ik doe.

hoe het komt dat ik zo snel groei...: ik krijg hulp van mensen binnen deze alli ik heb op delta en beta ook een account gehad en ben daat zeer hoog in de top geweest dus ik weet wel hoe het werkt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




aanvraag voor de alliantie Empty
BerichtOnderwerp: Re: aanvraag voor de alliantie   aanvraag voor de alliantie Emptydo 13 jan - 10:14

wat met king

ik ben je vader dus gewoon papa
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




aanvraag voor de alliantie Empty
BerichtOnderwerp: Re: aanvraag voor de alliantie   aanvraag voor de alliantie Emptydo 13 jan - 10:17

Oke back on topic dan heb ik toch even een vraag;

Waar staan je steden allemaal?
Terug naar boven Ga naar beneden
wesley
Gast




aanvraag voor de alliantie Empty
BerichtOnderwerp:    aanvraag voor de alliantie Emptydo 13 jan - 10:24

hallo catje ik heb mijn steden op 51 58
50 51
50 52

Gr wesley1231
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




aanvraag voor de alliantie Empty
BerichtOnderwerp: Re: aanvraag voor de alliantie   aanvraag voor de alliantie Emptydo 13 jan - 10:26

even voor de duidelijkheid, dit is one happy family, ik vind dat een reden opzich om ja te zeggen, aan de andere kant hebben we dan bij een groot gevecht maar 1 van de drie die mee kan vechten, vind je dat zelf wel ok dat je nooit met je pasamen kan knokken?
Of speel je ergens anders, ik denk dat het een pre is, als ik aangevallen wordt sms t marc me ook das erg handig Wink

verder, je steden, ervaring,en als laatste vraag, je hebt toch wel de looks van je moeder want als je op marc lijkt wordt het zeuren Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
wammaximus
Admin
wammaximus


Man Aantal berichten : 1493
Registratiedatum : 15-06-10

aanvraag voor de alliantie Empty
BerichtOnderwerp: Re: aanvraag voor de alliantie   aanvraag voor de alliantie Emptydo 13 jan - 10:30

Kijk de kleine terrorist van Marc Laughing

Ben ik gelijk benieuwd naar; hoe oud je bent wat je zowel doet dagelijks (school/werk) of je vaak online bent en dan hoe vaak dan. Het IP verhaal is idd ook een goede vraag want 3 spelers die niet tegelijk samen kunnen is erg lastig.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://badboys.actieforum.com
wesley
Gast




aanvraag voor de alliantie Empty
BerichtOnderwerp:    aanvraag voor de alliantie Emptydo 13 jan - 10:32

dag. quibus
idd one family maar ik speel op een ander ip adres dus eigenlijk is dat geen probleem ik kan gewoon me vechten met iedereen behalve als ik bij mijn vader en (stief)moeder ben als een gevecht zo ver uitloopt dat jullie mij die 2 dagen om de week heel erg hard nodig hebben ben ik genoodzaakt even naar mijn moeder te gaan en dan mijn leger te verplaatsen naar het gevecht.

en nee sorry niet de looks van me stiefmoeder jammer he Razz maar mijn vader is toch geen vogelverschrikker ?? whahah

Mvg wesley1231
Terug naar boven Ga naar beneden
wesley
Gast




aanvraag voor de alliantie Empty
BerichtOnderwerp:    aanvraag voor de alliantie Emptydo 13 jan - 10:35

beste wammaximus

ik ben 15 jaar oud/jong ik maak niet schrikbarende uren op school maar kan tussen door eventueel inloggen ik ben sowieso actief als het moet in het vorige bericht kunt u lesen over het IP verhaal

Mvg wesley1231

Terug naar boven Ga naar beneden
wammaximus
Admin
wammaximus


Man Aantal berichten : 1493
Registratiedatum : 15-06-10

aanvraag voor de alliantie Empty
BerichtOnderwerp: Re: aanvraag voor de alliantie   aanvraag voor de alliantie Emptydo 13 jan - 10:41

Beste Wammaximus, LOL zo spreekt niemand me aan Laughing , marc in ieder geval niet misschien moeten we dat maar eens gaan invoeren Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
https://badboys.actieforum.com
wesley
Gast




aanvraag voor de alliantie Empty
BerichtOnderwerp:    aanvraag voor de alliantie Emptydo 13 jan - 10:43

ik krijg vanaf aanstaande maandag leerwerk project op school hierbij moet ik in een auto garage werken en ben dan van 8 tot 4/5 uur werk voor school maar ik ben de hele avond online en ik ben 2x in de week 3 uur op school en in het weekend heb ik alletijd Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




aanvraag voor de alliantie Empty
BerichtOnderwerp: Re: aanvraag voor de alliantie   aanvraag voor de alliantie Emptyvr 14 jan - 5:49

he leden wesley is dit weekend bij ons dus hij is vanaf zondag aaf weer thuis gr kingmarc
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





aanvraag voor de alliantie Empty
BerichtOnderwerp: Re: aanvraag voor de alliantie   aanvraag voor de alliantie Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
aanvraag voor de alliantie
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Aanvraag om toe te treden tot de alliantie
» Alliantie aanvraag Naira
» Aanvraag voor het joinen van de alliantie
» Aanvraag voor jullie alliantie
» Aanvraag toetreding alliantie Badboys

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
BadBoys :: Diplomatie :: Aanvraag doen (open topic)-
Ga naar: