BadBoys
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


BadBoys forum voor ikariam.nl wereld Epsilon.
 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Aanvraag toetreding alliantie Badboys

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
STORM
Gast




Aanvraag toetreding alliantie Badboys Empty
BerichtOnderwerp: Aanvraag toetreding alliantie Badboys   Aanvraag toetreding alliantie Badboys Emptydi 15 feb - 9:25

Badboys leden,

Via jullie Minbin Duma heb ik begrepen dat ik jullie hier mag vol spammen met berichten om jullie over te halen om mij toe te laten bij jullie alliantie.
Zal in ieder geval 1x mijn best doen om jullie te overtuigen van het feit dat ik naar mijn mening een meerwaarde kan zijn voor jullie alliantie, ondanks mijn punten momenteel in de wereld Eps. Ik zal jullie verder beloven dat ik jullie niet ga spammen met berichten of ga lastig vallen. Ik neem aan dat jullie gewoon goed naar mijn bericht van nu kijken Razz

Oke daar gaan we dan! Ready?
Ik ben STorm, 31 jaar, wonende in Den Bosch en speel ongeveer 1 jaar ikariam. In de wereld Alpha speel ik in de alliantie Maestro, wing van Winds en Trafo en daar ben ik Minbin.
Zelf heb ik daar 500k punten ennuh het is wel ff wennen om in Eps weer onderaan te beginnen. (moet opeens weer onderzoeken enzo doen:s)
Verder ben ik een zeer actieve speler, maar ook een echte teamplayer. Ik ga zelf niet zo heel snel direct in een gevecht, maar ik steun altijd mijn mede leden en ook aan alliantie oorlogen ben ik zeker van de partij. Verder ga ik liever bij de inactieve spelers langs om zo toch aan mijn goederen enzo te komen.
Ik ben iemand die van gezelligheid houdt en dat zoek ik ook echt wel binnen een alliantie.
Ondanks dat ik weinig punten heb momenteel kan ik jullie melden dat ik mezelf wel red. Jullie hoeven me niet te ondersteunen met gs om op te bouwen enzo, ik red me wel.
Eigenlijk zullen jullie helemaal geen last van me hebben, alleen maar dat ik nu even wat kleiner ben....durven jullie het aan? IK WEL. Gr Storm cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Duma

Duma


Vrouw Aantal berichten : 535
Geboortedatum : 19-09-81
Registratiedatum : 18-06-10
Leeftijd : 42

Aanvraag toetreding alliantie Badboys Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraag toetreding alliantie Badboys   Aanvraag toetreding alliantie Badboys Emptywo 16 feb - 8:32

He Storm,

Een beetje late reactie, maar beter laat dan nooit Razz
Ik had je de procedure al uitgelegd... Ik zet nu een poll voor je op en dan krijgen al onze leden 2 dagen de tijd om te stemmen.
Daarnaast kan iedereen je hier nog vragen stellen, dus raad ik je aan om af en toe eens deze pagina in de gaten te houden.

Eerste vraag van mij: BB heeft alleen nog plek voor hoge uitzonderings gevallen, kan jij omschrijven waarom jij zo'n uitzondering bent?
Terug naar boven Ga naar beneden
wammaximus
Admin
wammaximus


Man Aantal berichten : 1493
Registratiedatum : 15-06-10

Aanvraag toetreding alliantie Badboys Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraag toetreding alliantie Badboys   Aanvraag toetreding alliantie Badboys Emptywo 16 feb - 11:51

He storm we nemen elke aanvraag serieus, maar je hebt nog wel heel weinig punten. Dus doe je best met overtuigen maar ik denk eerlijk niet dat die kans erg groot is... maar ja je weet maar nooit.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://badboys.actieforum.com
Storm
Gast




Aanvraag toetreding alliantie Badboys Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraag toetreding alliantie Badboys   Aanvraag toetreding alliantie Badboys Emptydo 17 feb - 2:47

Oehhh waarom ben ik zo'n uitzonderingsgeval??
Dat vragen ze me irl nou nooit !!! Twisted Evil
Eerlijk gezegd denk ik dat ik in Eps niet zo'n hoog uitzonderingsgeval ben. Ik ben een geval apart dat zeker.....
Verder begrijp ik jullie heel goed hoor dat jullie zeggen dat ik klein ben....dat klopt ook wel!
Weet ook niet wat het aanname beleid van BB inhoudt. Kan me voorstellen dat je ook een aantal kleintjes erbij wilt hebben die je groter maakt.
Met daarbij als uitzondering dat die kleintjes in andere werelden al groter zijn en toch een beetje ervaren.....Nou dat ben ik!

Hoor het wel! Gr Storm
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Aanvraag toetreding alliantie Badboys Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraag toetreding alliantie Badboys   Aanvraag toetreding alliantie Badboys Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Aanvraag toetreding alliantie Badboys
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Aanvraag tot toetreding
» Aanvraag om toe te treden tot de alliantie
» aanvraag voor de alliantie
» Alliantie aanvraag Naira
» Aanvraag voor het joinen van de alliantie

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
BadBoys :: Diplomatie :: Aanvraag doen (open topic)-
Ga naar: