BadBoys
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


BadBoys forum voor ikariam.nl wereld Epsilon.
 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Thunder zou BB willen joinen

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Thunder_
Gast




Thunder zou BB willen joinen  Empty
BerichtOnderwerp: Thunder zou BB willen joinen    Thunder zou BB willen joinen  Emptywo 2 maa - 4:38

hey BB !

ik ben Thunder ben 22 jaar en ben in opleiding tot beveiliger.

ik zou graag BB willen joinen omdat ik in een actife aanvallende alliantie wil spelen. ik heb het ikariam forum bekeken en kom BB veel tegen Razz
verder ken ik was members van BB van de wereld Gamma.

ik heb zo`n 3 weken geleden een acount van 200k overgenomen van een speler die gestopt is. door examens heb ik aleen beetje gebouwt en heb nog niet veel aangevallen Razz (hoop dat me dat word vergeven hahaha.(

het acount is vrij goed opgebouwt en is wel al in mijn stijl. ik ben nu nog bezig om wat GS heen en weer te varen om wat balance te krijgen in mijn steden.

ik zit rond de eilanden op 52:44 op dit moment 233,594 punten.

Generalen 3,086 <--- moet nog aan gewerkt worden.

ik heb nog niets aangevallen of geplundert omdat ik daar geen tijd voor heb gehad zoals eerder vermeld. maar die tijd heb ik nu meer Razz

verder kan ik weinig pronken met het acount op Epsilon omdat ik die pas net heb Razz

dus om toch wat over me speelstijl te vertellen vertel ik was over gamma Razz

ik zit daar ook in een aanvallende alliantie ( heb al vernomen niet zo aanvallend als hier Razz ) maar dat maakt het intressant Razz
ik sta daar in de top 10 aanvalspunten en ben nonstop aan het plunderen en aan het slopen. ik zit daar nu op 1,3mil punten.
verder ben ik ALTIJD berijd om te varen voor mijn alliantie geen afstand is te ver.

ik hoop dat ik hiermee al een basis gelegt heb voor mijn aanvraag. als jullie nog verdere vragen hebben hoor ik het wel Smile


mvg Thunder
Terug naar boven Ga naar beneden
Duma

Duma


Vrouw Aantal berichten : 535
Geboortedatum : 19-09-81
Registratiedatum : 18-06-10
Leeftijd : 42

Thunder zou BB willen joinen  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Thunder zou BB willen joinen    Thunder zou BB willen joinen  Emptywo 2 maa - 4:44

He Thunder,

De procedure is als volgt: Ik maak zo een topic aan en dan krijgt de alliantie 2 dagen om te stemmen. Je moet dan 75% ja stemmen krijgen om toegelaten te worden.

Zoals je misschien al gelezen hebt, zitten we eigenlijk vol met eventueel een uitzondering. Dus kan je ons vertellen waarom jij die uitzondering zou zijn?

Grtzzz Duma
Terug naar boven Ga naar beneden
Thunder_
Gast




Thunder zou BB willen joinen  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Thunder zou BB willen joinen    Thunder zou BB willen joinen  Emptywo 2 maa - 4:53

hmm dat is een goeie Razz

op gamma zou ik zeggen omdat je me niet zou kunnen missen Razz

hahaha maar oke ff serieus Razz

ik ben een speler die in alle tijden zal klaar staan voor mijn alliantie. ik heb ondertussen wat spel ervaring opgedaan op gamma daar speel ik nu zo`n 10 maanden ik hou me verder altijd bezig met alle nieuwe ontwikkelingen op ikariam ik ben altijd aan het zoeken naar de juiste legerverhouden en de juiste vloot verhouding. en ofc zal ik die informatie altijd delen Razz. ik streef er naar om een top alliantie te maken en te behouden. nou denk ik dat jullie atm al een top alliantie zijn dus wil ik een bijdragen leveren dat BB daar ook blijft, zoals ik vermeld heb bij mijn aanvraag ben ik altijd opzoek naar een leuk gevecht en ik zal ook geen gevecht daarbij uit de weg gaan. BB sprak mij daarom ook heel erg aan door jullie eerdere gevechten die ik op het forum bekeken. verder ken ik zoiezo Razz 2 members die al bij BB zitten dat spreekt me ook aan om dus deze aanvraag te doen. ik ben verder iig elke dag zoiezo online. als ik niet thuis ben kan ik via mijn telefoon spelen.
verder ben ik wel een speler die zegt Prive gaat voor een spel. dus als ik prive wat te doen heb komt ikariam op 2e plan. maar dat lijkt me bij iedereen wel zo Razz

mvg Thunder
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Thunder zou BB willen joinen  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Thunder zou BB willen joinen    Thunder zou BB willen joinen  Emptywo 2 maa - 5:04

hi Thunder,

je hebt de weg al gevonden zie ik.
Ik ben dus 1 van de 2 die je kent van Gamma, hihihi, daar gaan we (ook) samen op pad.

Ik kan dus met klem beamen dat je een zeer aanvallende speler bent, je werd zelfs een klein beetje getriggerd toen ik je voorbij was met aanvalspuntjes. Razz

Maar je ontkomt natuurlijk niet aan de vrouwtjes hier in de ally, dus de nieuwsgierige vragen.

zit je klaar?

Wat heb je liever:
zweepjes
deegrollers
of sinds kort een bezemsteel. Razz

gelieve er wel rekening mee te houden dat de deegroller niet gebruikt wordt om te koken.

Maar alle gekheid op een stokje, ik heb niet veel meer te vragen :S
Maar ben ervan overtuigd mijn mede leden wel.

xxx Heks (aka Kyra)
Terug naar boven Ga naar beneden
Thunder_
Gast




Thunder zou BB willen joinen  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Thunder zou BB willen joinen    Thunder zou BB willen joinen  Emptywo 2 maa - 5:08

om even aan je vraag te voldoen Kyra/Heks Razz <--- bijde hetzelfde Razz


ik gebruik ze alle 3 Twisted Evil


eerst sla ik je met een zweep, daarna stuur ik je weg op je bezem, en dan gooi ik die deegroller nog even na. Razz lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Thunder zou BB willen joinen  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Thunder zou BB willen joinen    Thunder zou BB willen joinen  Emptywo 2 maa - 7:57

Hey Thunder,

Ik ben die tweede speler die je kent. En ja je bent een zeer aanvallende speler. Dus mijn stem heb je zeker. BB zou een goede plaats zijn voor jou!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Thunder zou BB willen joinen  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Thunder zou BB willen joinen    Thunder zou BB willen joinen  Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Thunder zou BB willen joinen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» ik zou graag bij jullie plunderalliantie willen.
» Aanvraag om te joinen
» aanvraag om te joinen!!!!!!!!!!
» Aanvraag joinen BB
» BB joinen Tradator

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
BadBoys :: Diplomatie :: Aanvraag doen (open topic)-
Ga naar: