BadBoys
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


BadBoys forum voor ikariam.nl wereld Epsilon.
 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 BB joinen Tradator

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Tradator
Gast




BB joinen Tradator Empty
BerichtOnderwerp: BB joinen Tradator   BB joinen Tradator Emptywo 26 okt - 5:24

Goede avond allemaal,

Ik heb vernomen dat ik volgens het forum van de BB een aanvraag moest indienen om te kunnen joinen. Kben een ex-argos lid en ben vandaag de alliantie uitgestapt.
Naar mijn mening is het daar erg saai en gebeurd er niks. K hoop dat ik me bij jullie alliantie kan aansluiten.

groetjes

tradator
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




BB joinen Tradator Empty
BerichtOnderwerp: Re: BB joinen Tradator   BB joinen Tradator Emptywo 26 okt - 5:37

Ik ga een topic openen alwaar de leden kunnen stemmen.
Blijf deze topic volgen want we gaan vast vragen stellen.

zoals: waar liggen je steden
hoeveel barakken en scheepswerven heb je en wat is hun lvl
welk lvl hebben je spionnenhutten.


Kyra
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




BB joinen Tradator Empty
BerichtOnderwerp: Re: BB joinen Tradator   BB joinen Tradator Emptywo 26 okt - 7:20

Beste Tradator,

Ik ben wel erg benieuwd naar de reden dat je uit Argos gestapt bent.
Wat versta jij onder saai? En wat gebeurd er volgens jou dan niet of te weinig?
Waarom denk je dat dat bij BB anders zal zijn?

Wat is de reden dat je voor BB gekozen hebt?

Dat was het voor nu... Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Tradator
Gast




BB joinen Tradator Empty
BerichtOnderwerp: Re: BB joinen Tradator   BB joinen Tradator Emptywo 26 okt - 11:00

Ik ben er uit gestapt omdat er geen acties ondernomen worden. Argos leider gaat nu ook weg en er zal dus een tijd niks gebeuren.
Er is geen hecht teams gevoel meer, is meer een soort aanhangsel van individueele spelers die de naam argos gebruiken als alliantie naam om zo veilig te zijn voor de meeste aanvallen van losse spelers.

Ik weet niet of het bij BB anders is om eerlijk te zijn. Ik ben benieuwd, enlighten me? maar aangezien jullie een oorlog van een maand gepland hadden tegens ons lijkt het me iig wat drukker dan bij argos haha

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




BB joinen Tradator Empty
BerichtOnderwerp: Re: BB joinen Tradator   BB joinen Tradator Emptydo 27 okt - 3:34

Wij zoeken ook altijd wel wat aktie idd.

en eerlijkheid stellen we zeer op prijs.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




BB joinen Tradator Empty
BerichtOnderwerp: Re: BB joinen Tradator   BB joinen Tradator Emptydo 27 okt - 3:38

Misschien dat je toch wat inhoudelijk kunt ingaan op de vragen die Kyra en ik je gesteld hebben?

Verder zou ik graag willen weten wie er achter Tradator zit? (Dingen die je niet wilt delen, hoef je niet te vertellen natuurlijk!)
Want eerlijk gezegd.. Vind ik je aanvraag niet heel erg "denderend"
Ben daar maar gewoon eerlijk over.. Daar houden we bij BB van zoals Kyra al eerder gezegd heeft Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
Tradator
Gast




BB joinen Tradator Empty
BerichtOnderwerp: Re: BB joinen Tradator   BB joinen Tradator Emptydo 27 okt - 6:13

Barakken 18/27 (3 stuks'
op 1 na in elke stad scheepswerf tussen 17/24
Spionnen tussen 18 en 29

Player Ally Town-name X Y Island-name
trădător Argos Trinidad 25 31 29 Recios 31 24 17
trădător Argos Bogata 24 33 35 Paisaios 27 21 14
trădător Argos Bucureşti 27 39 41 Taroos 37 23 17
trădător Argos Caracas 22 41 39 Asuios 31 23 16
trădător Argos Lago Titica 26 33 35 Paisaios 27 21 14
trădător Argos Patgonie 25 31 30 Sossyos 29 23 16
trădător Argos Brasilia 23 33 32 Yurios 20 19 3


Ik ben 22, echte naam Tudoré. en werk en studeer.

Niet echt denderend begrijp ik wel Razz haha ik wist ook niet echt wat ik er in moest melden. Ik speel verder geen andere games, vind dit ikariam wel heel leuk:D
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




BB joinen Tradator Empty
BerichtOnderwerp: Re: BB joinen Tradator   BB joinen Tradator Emptyza 29 okt - 9:43

hmm waar was je in september?

Ik kan niet zeggen dat je naam me bekend voorkomt n.l. Wink en heb er toch heel wat voorbij zien komen toen.

Je aptjes zijn OF drastisch gekelderd sinds sept. of je was niet online.

Hoe vaak ben je online?

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




BB joinen Tradator Empty
BerichtOnderwerp: Re: BB joinen Tradator   BB joinen Tradator Emptyza 29 okt - 10:01

Wat ik persoonlijk ook een probleem vind.. Dat is je schenk/donatie score.. Je staat op plaats: 963 Evil or Very Mad
En dat vind ik zeer beschamend.. hieruit blijkt dat je een bijzonder slechte donateur bent.. En BBers staan over het algemeen bekend als goede donateurs. Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




BB joinen Tradator Empty
BerichtOnderwerp: Re: BB joinen Tradator   BB joinen Tradator Emptyzo 30 okt - 0:58

Hmm je laatste reactie hier was Donderdag..? Ben je wel een actief speler?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




BB joinen Tradator Empty
BerichtOnderwerp: Re: BB joinen Tradator   BB joinen Tradator Emptyzo 30 okt - 7:49

Und... Nog geen reactie van Tradator.. Rolling Eyes
Terug naar boven Ga naar beneden
Tradator
Gast




BB joinen Tradator Empty
BerichtOnderwerp: Re: BB joinen Tradator   BB joinen Tradator Emptyzo 30 okt - 13:20

Het schenken is idd een minpuntje waarschijnlijk! Kan verbeterd worden in komen.

Mijn naam heb ik sinds kort veranderd. toen ik argos ben uitgestapt. Eerder heette ik Diablito.

Ik ben zeker een actief speler, ben alleen na onze oorlog (BB-Argos) in het buiteland geweest voor studie. Vandaar wat minder gespeeld. zelfs even op inactief gestaan, naar het schijnt,

PS: als reactie op het laatste bericht, kheb de dagen na mijn post vaak gekeken of er werd geantwoord, zag niks, vrijdag zaterdag werk ik snachts in een club. Dus overdag slapen en snachts werken.
Weekend is dus reactie snelheid ietsjes minder Wink

groetjes
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




BB joinen Tradator Empty
BerichtOnderwerp: Re: BB joinen Tradator   BB joinen Tradator Emptyma 31 okt - 7:32

Maar je hebt actief mee gevochten dan tijdens de oorlog? Of zat je toen ook al met je studie?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





BB joinen Tradator Empty
BerichtOnderwerp: Re: BB joinen Tradator   BB joinen Tradator Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
BB joinen Tradator
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Aanvraag om te joinen
» aanvraag om te joinen!!!!!!!!!!
» Aanvraag joinen BB
» Thunder zou BB willen joinen
» Khaleesi wil graag BB joinen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
BadBoys :: Diplomatie :: Aanvraag doen (open topic)-
Ga naar: