BadBoys
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


BadBoys forum voor ikariam.nl wereld Epsilon.
 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Khaleesi wil graag BB joinen

Ga naar beneden 
AuteurBericht
khaleesi
Gast




Khaleesi wil graag BB joinen Empty
BerichtOnderwerp: Khaleesi wil graag BB joinen   Khaleesi wil graag BB joinen Emptyvr 7 okt - 8:14

Beste BBers,

Zoals jullie misschien wel weten is LadyHawk op deze server gestopt met spelen.
En ik ben de gelukkige die haar account heeft mogen overnemen, met dank aan Quibus (Thnx Quibus)
Ben een actieve speelster, dat betekend dat ik eigenlijk altijd wanneer ik kan online ben.
Sta altijd klaar om de alliantie te dienen, in goede en slechte tijden.

Mijn speel style, is aanvallend hou wel van een flinke pot vechten maar ben ook iemand die graag alles goed op orde heeft, dus een gezonde economie in al mijn steden.
Uiteraard zal ik mezelf tegen de meeste aanvallen altijd zelf kunnen en moeten beschermen, dit zal ik dan ook doen.
Ben geen type die snel om hulp zal vragen.. Naar mijn mening moet je gewoon zorgen dat je niet interessant bent voor plunderingen. Very Happy

Nu iets over mezelf..

Ben dus Khaleesi (deze naam komt uit de serie, Game of Thrones die sommige van jullie misschien wel kennen!?)
Ik ben 27jr oud, woon samen met mn vriend en heb een zoontje Rico van bijna 3jr
Verder werk ik als team leader (super visor) in een groot call center, erg leuk en afwisselend werk om te doen..

Mochten jullie verder nog wat willen weten, dan mogen jullie me alles .. ja alles vragen.. of deze dame overal een antwoord op geeft? Try me Very Happy
lol!

Hoop dat ik mag laten zien wat ik waard ben!

xxx

Terug naar boven Ga naar beneden
khaleesi
Gast




Khaleesi wil graag BB joinen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Khaleesi wil graag BB joinen   Khaleesi wil graag BB joinen Emptyvr 7 okt - 8:24


Owjah.. Helemaal vergeten .. Heb van LadyHawk een hele mooie deegroller gekregen om de komende tijd te gebruiken! (Op haar advies) Hihihi.. bounce
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Khaleesi wil graag BB joinen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Khaleesi wil graag BB joinen   Khaleesi wil graag BB joinen Emptyvr 7 okt - 8:47

Khaleesi,

Ik ken je nog niet... Speelde je wellicht al onder een andere naam?

Graag hoor ik wat meer over je Ikariam ervaring, hoe lang speel je al, op welke servers, in welke allianties?

Wat ga je met de deegroller doen? Koekjes bakken?

Grtz SleepwalkR
Terug naar boven Ga naar beneden
khaleesi
Gast




Khaleesi wil graag BB joinen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Khaleesi wil graag BB joinen   Khaleesi wil graag BB joinen Emptyvr 7 okt - 8:55

@SleepWalker,


Heb op Beta en Gamma op dezelfde naam gespeeld, Beta eigenlijk vanaf het eerste moment dat de server online ging. Hier was ik overigens alliantie loos, speelde toen graag op mezelf zeker omdat ik t spel nog niet goed kende
en ik wel iemand ben die graag alles zelf uitzoekt en test etc..
Gamma heb ik ook vanaf het begin gespeeld en heb daar in WORLD gezeten. Speel nu alleen op Epsilon, zodat ik alle tijd die ik heb in dit account kan steken, heb Lady ook beloofd er goed en zorgvuldig mee om te gaan en dat zal ik
dan ook doen!

Heb in totaal ongeveer 2,5jr ervaring met Ikariam spelen.
Was nooit actief op het forum overigens toen, dat wil ik nu wel gaan doen omdat het best gezellig, en leuk is. Was meer iemand die alleen (stiekem) mee las met alles. Very Happy

Wat ik met mijn deegroller ga doen, hou ik nog voor mezelf, maar koekjes bakken is een goede optie.. welke koekjes wil je dat ik voor je maak? Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
navigato
Gast




Khaleesi wil graag BB joinen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Khaleesi wil graag BB joinen   Khaleesi wil graag BB joinen Emptyvr 7 okt - 8:57

WOOT WOOT!

Ik ben voor...klinkt als een goede en serieuze aanwinst voor BB!

nav...
Terug naar boven Ga naar beneden
khaleesi
Gast




Khaleesi wil graag BB joinen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Khaleesi wil graag BB joinen   Khaleesi wil graag BB joinen Emptyvr 7 okt - 9:03

@Navigator

Thnx voor de credits, doet me goed! Very Happy x
Zal jou (en de rest vd familie BB) niet teleurstellen wanneer ik me bij deze top alliantie zou mogen aansluiten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Khaleesi wil graag BB joinen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Khaleesi wil graag BB joinen   Khaleesi wil graag BB joinen Emptyvr 7 okt - 9:05

navigato schreef:
WOOT WOOT!

Ik ben voor...klinkt als een goede en serieuze aanwinst voor BB!

nav...

grapjas Evil or Very Mad

(de echte navigator zou inloggen en niet als gast posten)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Khaleesi wil graag BB joinen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Khaleesi wil graag BB joinen   Khaleesi wil graag BB joinen Emptyvr 7 okt - 9:12

@ Khaleesi,

Dan geef ik de voorkeur aan hot&spicy, bak je die voor me?

Hmmz dat je in World zat op gamma is een minpuntje, daar had ik nogal eens gevechten mee.. Razz

Maar ik zal er eens over denken onder het genot van een halve liter Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
khaleesi
Gast




Khaleesi wil graag BB joinen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Khaleesi wil graag BB joinen   Khaleesi wil graag BB joinen Emptyvr 7 okt - 9:23


(de echte navigator zou inloggen en niet als gast posten)
Hmmz.. En ik blij zijn.. met een dooie mus? Of was het wel de enige echte Navigator? pale Question

@SleepWalker
Hot&Spicy, Gaan we doen! Nooit gemaakt maar heb wel wat in mn hoofd.. *gaat direct beslag maken* Very Happy
Ja World was wel een alliantie die een goed gevecht nooit uit de weg ging inderdaad, was ook altijd een erg hecht groepje.
Maar zal je nu uiteraard met rust laten.. en heel lief voor je zijn hihi als je mn koekjes niet afkraak tenminste Razz

Zou zeggen *cheers* *pakt er een wijntje bij, en gooit een halve liter naar SleepWalker*
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Khaleesi wil graag BB joinen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Khaleesi wil graag BB joinen   Khaleesi wil graag BB joinen Emptyvr 7 okt - 9:55

Dooie mus, of een dood konijn... daar vochten we tegen Razz

Ik ben benieuwd wat je gaat maken,
ik ga in elk geval even een positieve stem uitbrengen en daar dan op drinken *cheers*
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Khaleesi wil graag BB joinen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Khaleesi wil graag BB joinen   Khaleesi wil graag BB joinen Emptyvr 7 okt - 10:40

...ben bang dat het toch de echte was.. hihi, had pas door dat ik niet ingelogd stond nadat ik mn postje had getypt!

Dusss wat mij betreft ben je Welkom...
Terug naar boven Ga naar beneden
khaleesi
Gast




Khaleesi wil graag BB joinen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Khaleesi wil graag BB joinen   Khaleesi wil graag BB joinen Emptyvr 7 okt - 10:45


Dan liever een dood konijn hihi Very Happy

Beiden thnx voor het vertrouwen en de stemmen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Khaleesi wil graag BB joinen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Khaleesi wil graag BB joinen   Khaleesi wil graag BB joinen Emptyvr 7 okt - 23:01

Als ik dit alles zo goed lees weet ik wel voldoende, maar een ZEER groot minpunt is wel dat je in World hebt gezeten. Net als SLeepwalkr nog wel een ruzie met ze gehad.

Maar ondanks dat stem ik toch een ja (mits ik ook een aantal koekjes mag Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Khaleesi wil graag BB joinen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Khaleesi wil graag BB joinen   Khaleesi wil graag BB joinen Emptyvr 7 okt - 23:12

dat ze in world heeft gezeten zou geen minpunt mogen zijn.
world was een goede actieve alliantie zover ik weet.
en daarbij je ergste vijand in een wereld kan je grootste bondgenoot zijn in deze wereld.
Terug naar boven Ga naar beneden
khaleesi
Gast




Khaleesi wil graag BB joinen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Khaleesi wil graag BB joinen   Khaleesi wil graag BB joinen Emptyza 8 okt - 3:34

@indubioproreo

Thnx! Jij mag wel wat koekjes, maar wel eerlijk delen met de rest! Razz

En bij de wijze woorden van Lady, kan ik me alleen maar aansluiten natuurlijk.
WORLD.. is verleden tijd! Laughing

Nog meer mensen die wat willen weten? Vragen staat vrij he hihi..
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Khaleesi wil graag BB joinen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Khaleesi wil graag BB joinen   Khaleesi wil graag BB joinen Emptyza 8 okt - 8:40

ladyhawk schreef:
dat ze in world heeft gezeten zou geen minpunt mogen zijn.
world was een goede actieve alliantie zover ik weet.
en daarbij je ergste vijand in een wereld kan je grootste bondgenoot zijn in deze wereld.

lady, je moet ons wel met een korreltje zout nemen hoor Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
khaleesi
Gast




Khaleesi wil graag BB joinen Empty
BerichtOnderwerp: Khaleesi wil graag BB joinen   Khaleesi wil graag BB joinen Emptyzo 9 okt - 0:24

@SleepWalker
Wij vrouwen nemen alles wat mannen zeggen met een flinke schep zout, dus dat komt wel in orde Laughing Razz lol!

*Khaleesie deelt ondertussen haar zelf gemaakte koekjes uit!* cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Khaleesi wil graag BB joinen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Khaleesi wil graag BB joinen   Khaleesi wil graag BB joinen Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Khaleesi wil graag BB joinen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» ik zou graag bij jullie plunderalliantie willen.
» Aanvraag joinen BB
» BB joinen Tradator
» Aanvraag om te joinen
» aanvraag om te joinen!!!!!!!!!!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
BadBoys :: Diplomatie :: Aanvraag doen (open topic)-
Ga naar: