BadBoys
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


BadBoys forum voor ikariam.nl wereld Epsilon.
 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Staart tussen de benen en hopen maar :D

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
ddkking
Gast




Staart tussen de benen en hopen maar :D Empty
BerichtOnderwerp: Staart tussen de benen en hopen maar :D   Staart tussen de benen en hopen maar :D Emptyzo 3 okt - 22:46

Hee hee luitjes Very Happy

Allereerst maar ff voorstellen.
Ik ben ddkking, ik speel nu zon goed jaartje ongeveer ikariam. Ben begonnen op delta en zit ondertussen ook op alpha, beta en epsilon. Hoewel alpha en beta niet echt mee te tellen zijn qua mijn activiteit. Op beta speel ik samen met Naira en volgens mij kan zij wel bevestigen dat ik daar niet tot nauwelijks meer groei Razz.
Op delta speel ik in de alliantie roo, waarvan veel leden naar bb zijn gegaan en nu volg ik ze denk ik toch maar xD.
Hier heb ik 544024 punten en ben volgens mij de grootste spammer die de alliantie gekend heeft in tijden(A).

Ik zit nu nog in de alliantie cb maar ben bezig met verhuizen naar het centrum omdat het cluster idee mij gewoon niet meer aanstaat. Teveel bob de bouwer spelen in het begin. Het mag van mij wel iets wat drukker.
Ik heb 51,125 punten en 154 ms(dit laatste is omdat jullie alles afgeslacht hebben xD).

Ik ben op delta een halfbloed van een bob de bouwer en een geboren strijder, maar probeer hier op epsilon me erg goed in te zetten op militair gebied. Dit laatste was een doel die ik in het beginne heb gesteld alleen is het compleet naar de achtergrond vervaagt door de schijnveiligheid van een cluster. Ik heb dus nog een behoorlijke achterstand op dit gebied maar ben bezig met een come back Very Happy

Owja mocht het helpen, catje ik kreeg de opdracht van de leiding van cb om je stad direct te plunderen (A).

Mogen der nog vragen zijn stel ze Very Happy

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Staart tussen de benen en hopen maar :D Empty
BerichtOnderwerp: Re: Staart tussen de benen en hopen maar :D   Staart tussen de benen en hopen maar :D Emptyzo 3 okt - 23:26

Hey DDKing,

Bij ons werkt het als volgt;
Ik zet een stemmings pol op voor je in een andere (gesloten) topic.
Deze blijft ongeveer 3 dagen open zodat leden kunnen stemme.
Bij 75% van de behaalde stemmen wordt er gehandeld en krijg je bericht van onze mibiza.
Dit kan zowel positief als negatief zijn, dat is dus even afwachten voor je Wink

Vooralsnog kunnen leden hier vragen aan je stellen dus hou dit topic in de gaten.
En overtuig ons er maar van waarom jij een aanwinst zou zijn voor BB dus spam er maar op los Razz

Mvg Catje

Terug naar boven Ga naar beneden
ddkking
Gast




Staart tussen de benen en hopen maar :D Empty
BerichtOnderwerp: Re: Staart tussen de benen en hopen maar :D   Staart tussen de benen en hopen maar :D Emptyma 4 okt - 0:51

Ik had jullie werkwijze al bij andere topics hier gelezen Smile.

Pff 75% das niet nix, moet ik toch maar ff goed mijn best gaan doen xD

eeuhm ja ik weet een leuke Very Happy
Als jullie mij aannemen ben ik de beste van jullie hele alliantie in het schenken Very Happy
En gezien jullie top 100 daarin kunnen jullie nog een mede doneerder wel gebruiken (A).

Owja trouwens, ff tussendoor. Ik had mijn aanvraag hier al ingediend en toch plundert kyra mij een 10000 hout en 4000 zwavel :O
My people and I are deaply offended :O
Terug naar boven Ga naar beneden
ddkking
Gast




Staart tussen de benen en hopen maar :D Empty
BerichtOnderwerp: Re: Staart tussen de benen en hopen maar :D   Staart tussen de benen en hopen maar :D Emptyma 4 okt - 1:08

Owja ook vast wel belangrijk,
Ik ben al bezig met verhuizen en voor het eerst in mijn leven zelfs van plan om geld uit te geven voor het spelletje.
Anders gaan jullie me zo snel voorbij en ben ik jullie natuurlijk niets waard.
Mijn steden worden zo dicht mogelijk naar het centrum geplaatst en ik heb al een plekkie op 52:52 te pakken te kregen Smile. Hier deel ik het eiland met DeNol, Evil-1, arjo, Grim, Custodiet en gilbert.

Ik heb trouwens mijn plannen om bij jullie te komen nog niet gedeeld met cb omdat die door te bezetten bij verhuisplannen met gemak kunnen voorkomen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Staart tussen de benen en hopen maar :D Empty
BerichtOnderwerp: Re: Staart tussen de benen en hopen maar :D   Staart tussen de benen en hopen maar :D Emptyma 4 okt - 1:40

Tja DDKKing,

Ik denk dat Kyra het forum nog niet heeft gelezen en vooralsnog ben je nog geen BB lid Wink
En verder zou ik zeggen spam nog ff lekker verder Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
ddkking
Gast




Staart tussen de benen en hopen maar :D Empty
BerichtOnderwerp: Re: Staart tussen de benen en hopen maar :D   Staart tussen de benen en hopen maar :D Emptyma 4 okt - 2:10

Dat snap ik maar ben wel iemand die probeert bij jullie te komen en logischerwijs maken jullie het voor mij dan niet echt aantrekkelijker om bij jullie te komen Wink.

En het spammen wordt veeeell leuker als er wat meer mensjes van jullie online zijn en reageren Razz

En owja, voordat nog meer van jullie het gaan vragen xD.
Op dit moment zit ik nog in CB en ben van plan de alliantie met een goed gerust hart te verlaten. Ik heb geen problemen tegen later tegenover hun troepen te staan (In tegendeel zelfs Very Happy:D). Maar ik geef op dit moment geen info over dat hun ms stijgt.

(behalve dit dan xD) Als jullie worden aangevallen en al jullie troepen worden afgeslacht dat terwijl de aanvallers gewoon in de buurt blijven. Wat is dan een van de eerste dingen die je doet. Een leger bouwen ter verdediging Very Happy.
Dit zeg ik niet om jullie op een dwaalspoor te zetten of wat dan ook. Dit is wat ik zelf zou doen.

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Staart tussen de benen en hopen maar :D Empty
BerichtOnderwerp: Re: Staart tussen de benen en hopen maar :D   Staart tussen de benen en hopen maar :D Emptyma 4 okt - 3:02

hahahaha wat een mannetje ben je:) ik ben gek op spammers, dus dat streepje is al binnen..En heb je catjhe al geplunderd? ze verdiend dat wel..

Maar ik kon je al een beetje van delta, en nu van eps. Als tegenstander, heb je een zeer symphatieke instelling. En daardoor wel al een streepje voor op me.. das aleer 2 streepjes. nog 98 te gaan...

We zitten al aan de maximale leden, echter per uitzondering valt daar wel wat aan te doen... Maar dan zal je de rest moeten overtuigen van je meerwaarde aan BB. Echter zal het je veel moeite gaan kosten, om de rest ervan te overtuigen, dat je er geen dubbele agenda op na houdt, na de laatse actie tegen CB..

Persoonlijk ben ik half over de streep, en hou mijn stem nog even in het midden..
Terug naar boven Ga naar beneden
ddkking
Gast




Staart tussen de benen en hopen maar :D Empty
BerichtOnderwerp: Re: Staart tussen de benen en hopen maar :D   Staart tussen de benen en hopen maar :D Emptyma 4 okt - 3:03

Zijn tot nu toe wel weinig vragen gesteld :O

En hoeveel mensen hebben al ja gestemd Very Happy?
Of wordt dat pas verhuld op het moment dat ik volledig lid ben of zelfs helemaal niet?

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Staart tussen de benen en hopen maar :D Empty
BerichtOnderwerp: Re: Staart tussen de benen en hopen maar :D   Staart tussen de benen en hopen maar :D Emptyma 4 okt - 3:05

We zijn zeer zuinig in dat opzicht... je hoort vanzelf ja of nee, via duma.(ongeveer na 3 dagen dus) en bij ja, kan je zelf lezen wie er tegen heeft gestemd:)
Terug naar boven Ga naar beneden
ddkking
Gast




Staart tussen de benen en hopen maar :D Empty
BerichtOnderwerp: Re: Staart tussen de benen en hopen maar :D   Staart tussen de benen en hopen maar :D Emptyma 4 okt - 3:12

Nja ik ben over het algemeen een loyale en eervolle aanvaller (in die volgorde anders had ik catje niet geplunderd (A)).
En zal nooit een dubbele agenda derop na houden. Zon speler ben ik gewoon niet.
En der is 1 iemand die waarschijnlijk het beste wel kan beademen dat ik over het algemeen eervol speel; Zilver Very Happy.
Wij hebben lang geleden op delta een keer een actie tegen pt gedaan waarbij we uiteindelijk met zijn 2en tegen zon 10 pters zaten te vechten. Het gevecht was met een 100% zekerheid al gewonnen door pt en toch bleven we samen doorvechten tot de laatste man Very Happy.

Mooie tijd xD

Maarja is er een manier voor mij om je der van te overtuigen dat ik niet stiekum jullie staatsgeheimen kom jatte Razz?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Staart tussen de benen en hopen maar :D Empty
BerichtOnderwerp: Re: Staart tussen de benen en hopen maar :D   Staart tussen de benen en hopen maar :D Emptyma 4 okt - 3:18

nee dat zal de tijd moeten uitmaken..Vertrouwen is nog steeds een noodzakelijk kwaad in deze wereld pirat
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Staart tussen de benen en hopen maar :D Empty
BerichtOnderwerp: Re: Staart tussen de benen en hopen maar :D   Staart tussen de benen en hopen maar :D Emptyma 4 okt - 3:19

ik heb begrepen dat jij mibiza bent voor cb , ben jij nu nog actief als mibiza voor cb en probeer jij n u nog leden te werven voor cb of zitten jullie vol ??

gr kingmarc
Terug naar boven Ga naar beneden
ddkking
Gast




Staart tussen de benen en hopen maar :D Empty
BerichtOnderwerp: Re: Staart tussen de benen en hopen maar :D   Staart tussen de benen en hopen maar :D Emptyma 4 okt - 3:21

Darn dat vertrouwen :O

Hebben jullie trouwens ook een irc kanaal waarbij je naar binnenkomt zonder w8woord aangezien ik die nu toch niet krijg maar via irc wel makkelijker communiceren kan xD
Terug naar boven Ga naar beneden
ddkking
Gast




Staart tussen de benen en hopen maar :D Empty
BerichtOnderwerp: Re: Staart tussen de benen en hopen maar :D   Staart tussen de benen en hopen maar :D Emptyma 4 okt - 3:23

Ik ben inderdaad nog steeds mibiza van cb ja, en zal dit nog blijven tot het punt dat ik door jullie of een andere alliantie wordt aangenomen en hem peer vanuit cb.
En omdat ik die titel nog draag zet ik me natuurlijk ook nog in om die titel te vervullen. Anders had ik die titel niet aan moeten nemen Wink.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Staart tussen de benen en hopen maar :D Empty
BerichtOnderwerp: Re: Staart tussen de benen en hopen maar :D   Staart tussen de benen en hopen maar :D Emptyma 4 okt - 3:24

dd king ik krijg geen antwoord op mijn vragen ??
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Staart tussen de benen en hopen maar :D Empty
BerichtOnderwerp: Re: Staart tussen de benen en hopen maar :D   Staart tussen de benen en hopen maar :D Emptyma 4 okt - 3:25

ben jij nog leden aan het werven voor cb ??????????
Terug naar boven Ga naar beneden
ddkking
Gast




Staart tussen de benen en hopen maar :D Empty
BerichtOnderwerp: Re: Staart tussen de benen en hopen maar :D   Staart tussen de benen en hopen maar :D Emptyma 4 okt - 3:29

Zoals ik al zij ik hou mij nog steeds aan de functie en daarbij hoort het ledenwerven ook bij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Staart tussen de benen en hopen maar :D Empty
BerichtOnderwerp: Re: Staart tussen de benen en hopen maar :D   Staart tussen de benen en hopen maar :D Emptyma 4 okt - 3:31

Wat ik ook een normale zaak vind....
Terug naar boven Ga naar beneden
ddkking
Gast




Staart tussen de benen en hopen maar :D Empty
BerichtOnderwerp: Re: Staart tussen de benen en hopen maar :D   Staart tussen de benen en hopen maar :D Emptyma 4 okt - 3:37

Nja dat vind ik dus ook, als ik de functie aanneem moet ik me der ook aan houden. Anders had ik niet mibiza moeten worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
ddkking
Gast




Staart tussen de benen en hopen maar :D Empty
BerichtOnderwerp: Re: Staart tussen de benen en hopen maar :D   Staart tussen de benen en hopen maar :D Emptyma 4 okt - 5:07

Nog meer vragen Very Happy?
Of gaat de rest ook over mijn functies xd?

Zo ja, ik ben ook nog mibiza op delta in roo, en diplomaat en leider van -oo- alpha Smile.
Terug naar boven Ga naar beneden
wammaximus
Admin
wammaximus


Man Aantal berichten : 1493
Registratiedatum : 15-06-10

Staart tussen de benen en hopen maar :D Empty
BerichtOnderwerp: Re: Staart tussen de benen en hopen maar :D   Staart tussen de benen en hopen maar :D Emptyma 4 okt - 9:31

Dus eigenlijk kan je alles en heb je overal ervaring in behalve generaal zijn da's dan toch een minpunt Razz

Maar mijn zege heb je al ... of je moet nog hele rare dingen gaan doen

lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://badboys.actieforum.com
ddkking
Gast




Staart tussen de benen en hopen maar :D Empty
BerichtOnderwerp: Re: Staart tussen de benen en hopen maar :D   Staart tussen de benen en hopen maar :D Emptyma 4 okt - 10:13

Wel genoeg mogelijkheden gehad tot het generaal zijn. Maar in mijn ogen ben ik daar nog niet goed genoeg voor. Ik heb de basiskennis maar veel verder dan dat gaat het helaas nog niet Sad.

Maar toch danke Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
wammaximus
Admin
wammaximus


Man Aantal berichten : 1493
Registratiedatum : 15-06-10

Staart tussen de benen en hopen maar :D Empty
BerichtOnderwerp: Re: Staart tussen de benen en hopen maar :D   Staart tussen de benen en hopen maar :D Emptyma 4 okt - 10:18

Ach actie genoeg hier dus je zult snel leren affraid
Terug naar boven Ga naar beneden
https://badboys.actieforum.com
Duma

Duma


Vrouw Aantal berichten : 535
Geboortedatum : 19-09-81
Registratiedatum : 18-06-10
Leeftijd : 42

Staart tussen de benen en hopen maar :D Empty
BerichtOnderwerp: Re: Staart tussen de benen en hopen maar :D   Staart tussen de benen en hopen maar :D Emptyma 4 okt - 20:33

He DubbeleD,

Zoals je al in onze alliantie pagina heb gezien, zijn de vrouwen in de ally onze spil! Vandaar ook een vrouwelijk vraagje: Vertel eens iets meer over jezelf. Hoe oud ben je? Wat doe je in je dagelijks leven etc etc....
Ja ik kan het op het Roo forum lezen, maar je moet hier ook wat moeite doen om de dames te overtuigen Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Staart tussen de benen en hopen maar :D Empty
BerichtOnderwerp: Re: Staart tussen de benen en hopen maar :D   Staart tussen de benen en hopen maar :D Emptyma 4 okt - 21:08

Ddkking... een gezellige voetbalhater die gelooft in biochemische reacties en geen moment twijfelt om gehoor te geven aan de roep van zijn hart. Al spuiend rondzwervend over de alliantiemail maakt hij ikariam op zijn manier bruisend!

Double D, double K, het ziet er goed uit voor je... je stevent af op een unanieme ja voor toetreding tot BB
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Staart tussen de benen en hopen maar :D Empty
BerichtOnderwerp: Re: Staart tussen de benen en hopen maar :D   Staart tussen de benen en hopen maar :D Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Staart tussen de benen en hopen maar :D
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Aanvraag king leonardus, hopen maar :P
» vraag maar raak
» Er zijn er maar een paar het best.. En ik word daar 1 van
» sja... toch maar stoer proberen te zijn ;-)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
BadBoys :: Diplomatie :: Aanvraag doen (open topic)-
Ga naar: