BadBoys
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


BadBoys forum voor ikariam.nl wereld Epsilon.
 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 sja... toch maar stoer proberen te zijn ;-)

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Kya
Gast




sja... toch maar stoer proberen te zijn ;-) Empty
BerichtOnderwerp: sja... toch maar stoer proberen te zijn ;-)   sja... toch maar stoer proberen te zijn ;-) Emptywo 15 dec - 11:45

Nou, kijk....
Ik had in het begin een soort van haat-liefde verhouding met -BB-, en heb er in het begin nogal tegenaan geschopt.
Maar zoals ik toen ook al zei, zitten er een boel leuke spelers bij -BB-.
Nadat ik toen bijstond (uit mezelf) bij de actie tegen DR op mijn toenmalige eiland, vond ik het steeds leuker worden.
De haat-liefde verhouding ging steeds meer één kant op, en ik wilde steeds liever ook een bad girl zijn.
Maar.... ik had te lang bobientje de bouwer gespeeld, zat al in een alliantie die ik mede had opgericht,
en was qua punten veeeeeeel te ver op jullie achter, ook qua generalen.
Toen gebeurde het dat mijn alliantie genoot besloot te stoppen, en ik zijn account van 170k kon overnemen.
Daarna is het heel erg gaan kriebelen en wilde ik echt proberen of ik er bij kon horen, maar ik durfde niet zo goed, haha.
Na enige aanmoediging van Kyra heb ik nu dus de stoute schoenen aangetrokken, en vraag ik nu of ik bij jullie mag komen.
Om in opleiding te gaan (haha) om en echte bad girl te zijn in Epsilon.
Ik ben namelijk nog niet zo gewend om actief te plunderen en te vechten, heb natuurlijk genoeg strijdervaring, maar heb tot nu toe altijd in een vrij rustige alliantie gezeten, die meer koos voor handelen, en ondersteunen, bouwen en vrede, dan voor plunderen etc.
Ik kan dus niet zeggen dat ik volledig volleerd bad girl kan zijn vanaf het begin.

Wat ik wel kan zeggen is, dat ik ontzettend kan kwekken geek
Dus lekker sociaal ben.
Ik goed actief ben in het spel, en vooral op Epsilon.
Ik wel altijd doorvecht tot ik niks meer over heb, en zelfs ook al is er geen hoop meer.
Verder vind ik mezelf diplomatiek gezien ook best aardig Razz
Ok en verder, heet ik dus Kya, in het echt Marit, en omdat ik dat dus een lelijke naam vind, heb ik liever Kya ingame clown
Ben een week geleden (ongeveer) 29 geworden.
Heb een vriend en een stiefzoontje.
Heb 2 katten.
Uhm... ben in het echte leven juf.
Ben handig met computers.
Speel op 4 servers Ikariam, alleen Bèta niet.
Ben naast Ikariam ook verslaafd aan WoW, maar kan dat niet officieel spelen,
omdat dat te veel geld kost, dus speel dat af en toe op een private.
Heb als hobby verder nog turnles geven, waardoor ik soms een druk weekend vol wedstrijden heb.

Ben mijn hersens aan het breken over wat ik nog meer kan vertellen.
Maar mijn hoofd zit vandaag zo vol snot dat ik er niet echt op kom.

Dus als jullie nog vragen hebben, stel ze gerust.

Verder heb ik al vaker hier op de pagina gegluurd en ken ik de volgorde die nu komt (stemmen en afwachten) dus ik wacht geduldig af.

ღ Groetjes,
Kya
Terug naar boven Ga naar beneden
wammaximus
Admin
wammaximus


Man Aantal berichten : 1493
Registratiedatum : 15-06-10

sja... toch maar stoer proberen te zijn ;-) Empty
BerichtOnderwerp: Re: sja... toch maar stoer proberen te zijn ;-)   sja... toch maar stoer proberen te zijn ;-) Emptywo 15 dec - 11:50

Nou kya dan hoef ik je niet uit te leggen Wink

We zetten de poll op en dan SPAM ze in de tussentijd zodra het iets beter gaat en als je wat weet te melden. Leuk dat je een aanvraag doet ik kan bevestigen dat je veel online bent soms tot irritant toe als ik een KNAK speler wou plunderen kreeg ik binnen een paar seconde al een berichtje van je Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
https://badboys.actieforum.com
Kya
Gast




sja... toch maar stoer proberen te zijn ;-) Empty
BerichtOnderwerp: Re: sja... toch maar stoer proberen te zijn ;-)   sja... toch maar stoer proberen te zijn ;-) Emptywo 15 dec - 11:55

Hahah lol...
ja, maar ja, ik was toen ook nog leider daar, die rol heb ik al een tijdje terug afgestaan.
ben nu enkel nog maar minister daar.
ik wil nog wel aanvullen dat KnaK wel een gevoelig puntje bij mij blijft, en dat ik een feite alles zal proberen te gaan plunderen wat los en vast zit, maar dat KnaK door mij waarschijnlijk zal worden ontzien. hoop dat jullie dat kunnen begrijpen, en ok vinden. ik heb het immers in het leven geroepen samen met Xena/op Epsilon Walhalla.

En met een snot kop kan ik nog best spammen, maar dan komt er voornamelijk onzin uit, bounce
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




sja... toch maar stoer proberen te zijn ;-) Empty
BerichtOnderwerp: Re: sja... toch maar stoer proberen te zijn ;-)   sja... toch maar stoer proberen te zijn ;-) Emptywo 15 dec - 12:00

Al onze leuke vragen heb je al beantwoord zonder dat we ze gevraagd hebben.

bounce bounce


Stel ik nog snel een vraag (wil Duma voor zijn Razz)

Hoe denk je over zweepjes?
Terug naar boven Ga naar beneden
Kya
Gast




sja... toch maar stoer proberen te zijn ;-) Empty
BerichtOnderwerp: Re: sja... toch maar stoer proberen te zijn ;-)   sja... toch maar stoer proberen te zijn ;-) Emptywo 15 dec - 12:01

Oh en trouwens ik kijk met spanning mee op 45:50...
Ik woon dr ook, hoe is de tussenstand nu?
Terug naar boven Ga naar beneden
Kya
Gast




sja... toch maar stoer proberen te zijn ;-) Empty
BerichtOnderwerp: Re: sja... toch maar stoer proberen te zijn ;-)   sja... toch maar stoer proberen te zijn ;-) Emptywo 15 dec - 12:06

Zweepjes zijn erg "boeiende" dingen, altijd aan te raden om er een bij de hand te hebben... Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
wammaximus
Admin
wammaximus


Man Aantal berichten : 1493
Registratiedatum : 15-06-10

sja... toch maar stoer proberen te zijn ;-) Empty
BerichtOnderwerp: Re: sja... toch maar stoer proberen te zijn ;-)   sja... toch maar stoer proberen te zijn ;-) Emptywo 15 dec - 12:07

We staan er goed voor nadat het er heel beroerd uitzag .... dus het lijkt(nooit juichen voordat het lukt) er op dat we gaan winnen of we ook nog het verschil in schade kunnen inhalen is nog maar de vraag maar ik heb hoop ...

Volgende keer tegen Covi dan toch maar echt plannen ipv dat sommige gewoon gingen en we toen het wat lastig kregen Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
https://badboys.actieforum.com
Gast
Gast




sja... toch maar stoer proberen te zijn ;-) Empty
BerichtOnderwerp: Re: sja... toch maar stoer proberen te zijn ;-)   sja... toch maar stoer proberen te zijn ;-) Emptywo 15 dec - 12:10

Razz tja, spontaan zijn we he.

Terug naar boven Ga naar beneden
Kya
Gast




sja... toch maar stoer proberen te zijn ;-) Empty
BerichtOnderwerp: Re: sja... toch maar stoer proberen te zijn ;-)   sja... toch maar stoer proberen te zijn ;-) Emptywo 15 dec - 12:15

Gheheh.... dan pas ik er wat dat betreft prima bij, ben ook spontaan, soms zelfs lichtelijk impulsief te noemen.
En ik duim mee voor een goede afloop op 45:50...! Cool
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




sja... toch maar stoer proberen te zijn ;-) Empty
BerichtOnderwerp: Re: sja... toch maar stoer proberen te zijn ;-)   sja... toch maar stoer proberen te zijn ;-) Emptywo 15 dec - 19:41

Kya schreef:
Zweepjes zijn erg "boeiende" dingen, altijd aan te raden om er een bij de hand te hebben... Twisted Evil

Jullie maken wel allemaal grapjes over die zweepjes maar wacht maar als je er 24/7 mee te maken hebt.
Dan vergaan de grapjes je snel... iedere keer als ik terug kom van me werk hoor ik een muziekje.... dum dum dum aaaaaaa
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




sja... toch maar stoer proberen te zijn ;-) Empty
BerichtOnderwerp: Re: sja... toch maar stoer proberen te zijn ;-)   sja... toch maar stoer proberen te zijn ;-) Emptywo 15 dec - 20:07

Leuke aanvraag en nog van harte gefeli met je verjaardag!
Terug naar boven Ga naar beneden
Duma

Duma


Vrouw Aantal berichten : 535
Geboortedatum : 19-09-81
Registratiedatum : 18-06-10
Leeftijd : 42

sja... toch maar stoer proberen te zijn ;-) Empty
BerichtOnderwerp: Re: sja... toch maar stoer proberen te zijn ;-)   sja... toch maar stoer proberen te zijn ;-) Emptywo 15 dec - 21:08

Hmmm ik krijg niet eens de kans om mn vragenvuur af te steken Sad
Dat spreekt niet in je voordeel hoor!!!
Maar gezien je uit een goed bouwjaar komt, geef ik je nog een kans en ga ik een nieuw soort vragenvuur bedenken:

Nadat je Knak heb opgericht, voel je je niet een beetje schuldig om weg te gaan?
Welke ervaring heb je met zweepjes?
Waarom speel je niet op beta?
Hoe kom je aan de naam Kya? (ik vind Marit wel leuk nl)
Waar woon je Razz?

Hmm het houd een beetje op zo, heb geen spannende vragen meer, maar wie weet komen die weer!

Btw: EX GRRRRRRRR hou je in!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




sja... toch maar stoer proberen te zijn ;-) Empty
BerichtOnderwerp: Re: sja... toch maar stoer proberen te zijn ;-)   sja... toch maar stoer proberen te zijn ;-) Emptywo 15 dec - 22:27

Kya,

Je hebt me al een keer verlaten op het eiland... wie zegt dat je dit straks niet weer gaat doen?Sad
en wat voor een juffie ben je precies?

Terug naar boven Ga naar beneden
Kya
Gast




sja... toch maar stoer proberen te zijn ;-) Empty
BerichtOnderwerp: Re: sja... toch maar stoer proberen te zijn ;-)   sja... toch maar stoer proberen te zijn ;-) Emptywo 15 dec - 23:21

@ Ex: Mijn vriend klaagt niet hoor cyclops

@ Catje: thnx de dertig komt eng dichtbij nu affraid

@ Duma:
* Ja ik voel me schuldig om bij KnaK weg te gaan, maar die lui zie ik op Delta ook nog wel, de meesten zitten daar ook in de ally waar ik in zit. Maar KnaK is me toch iets te rustig geworden.
* Ervaring met zweepjes is versatile.
* Ik heb op Beta gespeeld, en ben toen gestopt en heb die account weggegeven. Waarom? Ik was het even zat daar Razz Veel te rustig.
* Kya komt van Kaya, mijn allereerste eigen katje.
* Ik woon in Bredoa

@ Nicoliaz:
* Ik ben met MPA al in onderhandeling om weer terug op het eiland te komen. Hij vertrekt, en ik bouw dr een nieuw stadje bounce Dus ik had je verlaten, maar ik kom weer terug cheers
* En wat voor juffie? Ik werk op een basisschool. Sta graag in de groepen 3 t/m 7. Er is op het moment in Breda weinig werk voor juffen, en dus werk ik nu tijdelijk als onderwijsassistent (onderbetaald dus) voor de groepen 4,5 en 7. Ik ben over het algemeen geen moeilijke juf. Alleen als je problemen zoekt als leerling, dan kan je ze krijgen. Als er goed gewerkt is, sta ik altijd open voor een leuk initiatief van de leerlingen.


Nou... dat was um wel denk ik...
Nog meer vragen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




sja... toch maar stoer proberen te zijn ;-) Empty
BerichtOnderwerp: Re: sja... toch maar stoer proberen te zijn ;-)   sja... toch maar stoer proberen te zijn ;-) Emptywo 15 dec - 23:24

bounce jippie een bijna buurvrouw........

ik woon, werk en zweep me gek in Bergen op Zoom.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kya
Gast




sja... toch maar stoer proberen te zijn ;-) Empty
BerichtOnderwerp: Re: sja... toch maar stoer proberen te zijn ;-)   sja... toch maar stoer proberen te zijn ;-) Emptydo 16 dec - 0:31

Das inderdaad niet ver weg. I love you
Ik ben geen originele Brabander daarentegen.
Ben geboren en getogen in Baarn (bij Soest/Amersfoort/Hilversum).

Nicoliaz, ik zie dat er een plekje is op 49:52 zonder dat ik heb hoeven ruilen van plek.
Ik ga nu heel snel varen en proberen dat plekje te krijgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




sja... toch maar stoer proberen te zijn ;-) Empty
BerichtOnderwerp: Re: sja... toch maar stoer proberen te zijn ;-)   sja... toch maar stoer proberen te zijn ;-) Emptydo 16 dec - 0:33

yay.. kunnen we weer spammen in de agora Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




sja... toch maar stoer proberen te zijn ;-) Empty
BerichtOnderwerp: Re: sja... toch maar stoer proberen te zijn ;-)   sja... toch maar stoer proberen te zijn ;-) Emptydo 16 dec - 0:34

Dan natuurlijk mijn keurvraag nog Razz

Hou je van pannekoeken Question
En is het pannekoeken of pannenkoeken Razz?

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




sja... toch maar stoer proberen te zijn ;-) Empty
BerichtOnderwerp: Re: sja... toch maar stoer proberen te zijn ;-)   sja... toch maar stoer proberen te zijn ;-) Emptydo 16 dec - 0:42

was het niet pannekoeke?
Terug naar boven Ga naar beneden
Kya
Gast




sja... toch maar stoer proberen te zijn ;-) Empty
BerichtOnderwerp: Re: sja... toch maar stoer proberen te zijn ;-)   sja... toch maar stoer proberen te zijn ;-) Emptydo 16 dec - 0:54

Alles is met een 'n' erbij tegenwoordig.
Alleen als je het over de maan of de zon hebt niet, want daar hebben we dr maar 1 van.
Dus zonneschijn, en maneschijn,
maar
panneNkoeken
katteNbak
enzovoort.

En ik vind panneNkoeken errug lekker. Very Happy


Zit net te denken dat het dan eigenlijk ook
aardappelenpuree moet zijn xD
Maar dat hebben ze dan net niet aangepast Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




sja... toch maar stoer proberen te zijn ;-) Empty
BerichtOnderwerp: Re: sja... toch maar stoer proberen te zijn ;-)   sja... toch maar stoer proberen te zijn ;-) Emptydo 16 dec - 1:06

nja half geslaagd xD
Ik ben nog zon figuur die pannekoeken lekker vind, pannenkoeken zijn niet te vreten xD

Gewoon 1 pan gebruiken das het makkelijkste Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Kya
Gast




sja... toch maar stoer proberen te zijn ;-) Empty
BerichtOnderwerp: Re: sja... toch maar stoer proberen te zijn ;-)   sja... toch maar stoer proberen te zijn ;-) Emptydo 16 dec - 1:13

lol Laughing

ik ontdek net dat zo'n stem poll drie dagen duurt, heb er nu bijna een dag opzitten....

en nu gebeurd er al dit: bounce bounce bounce bounce bounce

haha Laughing

wor ongeduldig Razz Embarassed
Terug naar boven Ga naar beneden
Kya
Gast




sja... toch maar stoer proberen te zijn ;-) Empty
BerichtOnderwerp: Re: sja... toch maar stoer proberen te zijn ;-)   sja... toch maar stoer proberen te zijn ;-) Emptydo 16 dec - 2:59

Oh en ik had nog helemaal niet vermeld waar mijn steden liggen:

47:50 Araluen (van BB zit daar DeNol, waar issie eigenlijk?) - lvl 20
46:50 Zeeklif (bij Fixtion, joop57, Yeth enne Hodu_Bug Razz) - lvl 18
47:49 Meric (bij Catje) - lvl 18
45:50 Mackingdaw (bij Bug_One haha) - lvl 18
47:52 Uthal (bij Bug_a_Boo Razz) - lvl 21
47:46 Redmont (bij Crocy) - lvl 19
49:52 Clonmel (net nieuwe kolonie, bij NightGlow, en Nicoliaz en vroeger ook Kyra) - lvl 1
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




sja... toch maar stoer proberen te zijn ;-) Empty
BerichtOnderwerp: Re: sja... toch maar stoer proberen te zijn ;-)   sja... toch maar stoer proberen te zijn ;-) Emptydo 16 dec - 3:23

pest er maar 1 weg daar dan kom ik terug whehehehe
Terug naar boven Ga naar beneden
Kya
Gast




sja... toch maar stoer proberen te zijn ;-) Empty
BerichtOnderwerp: Re: sja... toch maar stoer proberen te zijn ;-)   sja... toch maar stoer proberen te zijn ;-) Emptydo 16 dec - 3:38

King ofzo? :p Gaan we regelen.

bounce

Al mijn stadsnamen zijn trouwens op boeken gebaseerd.
Ik study graag. (lees)

Alpha > Wetten van de Magie
Delta > Eragon
Epsilon > Grijze Jager
Gamma > Harry Potter
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





sja... toch maar stoer proberen te zijn ;-) Empty
BerichtOnderwerp: Re: sja... toch maar stoer proberen te zijn ;-)   sja... toch maar stoer proberen te zijn ;-) Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
sja... toch maar stoer proberen te zijn ;-)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Er zijn er maar een paar het best.. En ik word daar 1 van
» Hoop een nieuw lid te zijn.
» vraag maar raak
» Staart tussen de benen en hopen maar :D
» Aanvraag king leonardus, hopen maar :P

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
BadBoys :: Diplomatie :: Aanvraag doen (open topic)-
Ga naar: